Запровадження ігрових технологій під час вивчення дисципліни «Рекламна діяльність»
02.10.2024 року під час викладання дисципліни «Рекламна діяльність» викладачем секції технологічної та професійної освіти Мироненко Н.В. було запрошено фасилітаторку простору дружнього до дітей, молоді та сімей Діану Волобуєву для проведення ряду навчальних ігор-вправ, направлених на активізувацію уваги, згуртування колективу і коригування знаннь студентів. Завдяки такому формату організації навчальних занять створює умови для активної розумової діяльності її учасників, що, в свою чергу мотивує та зацікавлює студентів до вивчення дисципліни.
Використання ігрового методу призначене для поліпшення комунікативної компетенції студентів. Варто підкреслити, що такий вид діяльності сприяє взаємодії ще й на особистісному рівні, тобто інтерактивний підхід має місце, який також дає змогу досягти найкращих результатів у процесі вивчення будь-яких дисциплін. Застосування дидактичних ігор є одним з найбільш вдалих «помічників» у ефективній організації навчальної діяльності. Дидактичні ігри допомагають не тільки у практичному застосуванні та відпрацьовуванні певного мовного матеріалу, а й здійснюють ефект занурення у предмет вивчення, викликаючи живу зацікавленість студентів. У вивченні дисципліни «Рекламна діяльність» дидактичні ігри відіграють провідну роль, причому їх можна вдало застосовувати не тільки на практичних заняттях, а і на лекційних, ефективність використання якого цілком залежить від рівня обізнаності та творчості педагога. Ігри не мають обмежень у їх застосуванні і можуть бути вдало поєднані з іншими видами діяльності.
Інформацію підготувала канд.пед.наук, доцент секції технологічної та професійної освіти Мироненко Н.В.