Інтерактивні методи в освітньому процесі
Інтерактивні методи навчання стали невід'ємною частиною навчального процесу на кафедрі менеджменту та підприємництва Центральноукраїнського державного університету імені В. Винниченка. Викладачі кафедри постійно підвищують свою кваліфікацію. Так, наприклад, к.е.н, доцент Панченко О.П., пройшовши курси щодо використання ділових ігор в освітньому процесі, активно застосовує кейс-методи та ділові ігри на своїх заняттях.
Завдяки використанню кейсів, ділових ігор та групової роботи, навчання стає більш цікавим та ефективним. Студенти не просто пасивні слухачі, а активні учасники процесу, розвиваючи такі важливі навички як критичне мислення, комунікацію та співпрацю.
Яскравим прикладом успішного застосування інтерактивних методів стало практичне заняття з дисципліни «Теорія прийняття управлінських рішень». Студенти змогли на практиці відпрацювати делегування повноважень, збирання та аналіз інформації, а також вироблення спільних рішень.
В умовах обмеженості часу, рамками проведення аудиторного заняття, студенти були розділені на малі групи. Групове обговорення проблемного завдання максимально підвищило активність кожного здобувача освіти та його внесок у рішенні проблеми. Така організація практичного заняття дала змогу учасникам освітнього процесу більше дізнатися одне про одного, стимулювала вільний обмін думками, збільшила ймовірність того, що студенти краще зрозуміють почуття і позиції інших, враховуватимуть їх думку.
Перші заняття з використанням інтерактивних методів показали, що студенти швидше освоюють матеріал, краще працюють у команді та набувають цінних практичних навичок.