Accessibility Tools

fizmat_logo

Факультет математики, природничих наук та технологій

Наукова діяльність студентів спеціальності Професійна освіта (Цифрові технології)

Наукова діяльність студентів спеціальності Професійна освіта (Цифрові технології)

На сучасному етапі розвитку освіти цифрові технології займають центральне місце у підготовці майбутніх професіоналів різних галузей. Студенти цифрових технологій активно досліджують можливості застосування сучасних інформаційних технологій для вдосконалення освітнього процесу у закладах професійної освіти. Вони не лише аналізують нові методики та технології, але й впроваджують їх у практику, сприяючи покращенню якості освіти та підготовки молоді до викликів сучасного ринку праці.

Участь у наукових заходах беруть не лише студенти другого (магістерського) рівня вищої освіти, а й першого (бакалаврського). Про що свідчать виступи на конференціях, круглих столах та наявні сертифікати і публікації студентів.

Досвідом наукової діяльності у 2023-2024 рр. поділилися студенти другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності Професійна освіта (Цифрові технології):

Хомич Віталій (ЦТ23М): "Впродовж останнього року моя наукова діяльність була зосереджена на дослідженні використання цифрових технологій в інклюзивному освітньому середовищі закладів професійної (професійно-технічної) освіти. Це дослідження стало важливим етапом для мого магістерського дослідження на тему "Методика розробки та реалізації приладів просторової орієнтації в інклюзивному освітньому середовищі закладів професійної (професійно-технічної) освіти".

Під час роботи над цим дослідженням я взяв участь у програмі Круглого столу Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини на тему «Надання освітніх та соціальних послуг дітям з особливими освітніми потребами в закладах освіти». Окрім цього я активно брав участь у різних міжнародних конференціях з метою проаналізувати закордонний досвід щодо впровадження цифрових технологій в освітній процес. Паралельно займався самоосвітою на таких платформах, як "Дія.Освіта", "Prometheus" та "UGF Academy". Завдяки чому поглибив знання з різних аспектів цифрових технологій та їх застосування в інклюзивній освіті, а також отримав нові навички, необхідні для успішної реалізації мого дослідження.

Результати моєї діяльності показали, що впровадження приладів просторової орієнтації та інших цифрових технологій значно покращує ефективність навчання та адаптації студентів з особливими освітніми потребами. Це дозволяє створити більш інклюзивне та доступне освітнє середовище, де кожен студент має можливість реалізувати свій потенціал. Отримані результати стали важливим внеском у моє магістерське дослідження та допомогли розробити конкретні методики для ефективної реалізації таких приладів у закладах професійної освіти.

Загалом, мій науковий досвід за рік допоміг не лише поглибити знання в обраній темі, але й розширити горизонти через взаємодію з іншими дослідниками та практиками у сфері інклюзивної освіти. Це заклало міцну основу для подальших досліджень та практичного застосування отриманих знань у професійній діяльності. Важливо зазначити, що отримані результати будуть висвітлені у статті, яка незабаром буде опублікована в збірнику праць, що дозволить поділитися нашими знахідками з ширшою науковою спільнотою".

Бобейко Ярослав (ЦТ23М): "Моя наукова діяльність була зосереджена на дослідженні методик створення професійного рекламного медіа-контенту в процесі залучення студентів до профорієнтаційної роботи у закладах професійної (професійно-технічної) освіти. Це дослідження дозволило глибоко зануритися в сучасні підходи та технології створення медіа-контенту, а також вивчити, як ці методики можна ефективно застосувати в контексті профорієнтації.

Одним з ключових аспектів моєї роботи було активне залучення до наукових конференцій, де я мав змогу розширити свої знання та отримати цінні відгуки та поради від експертів у галузі. Особливий акцент я робив на вивченні закордонного досвіду, що дало змогу порівняти різні підходи та адаптувати найкращі практики до українських реалій.

Отримані результати дозволили створити ефективну методику, яка включає використання сучасних технологій, таких як відеомаркетинг та соціальні мережі, для залучення студентів до профорієнтаційної роботи. Зокрема, вдалося розробити ряд практичних рекомендацій для створення медіа-контенту, який привертає увагу та мотивує молодь обирати професійну освіту. Це дослідження стало важливим етапом у моєму магістерському проекті, надавши йому наукову основу та практичну цінність".

Колесніченко Юрій (ЦТ23М): "Як магістр цифрових технологій, я займався дослідженням використання криптографічних методів шифрування фінансових даних в процесі вивчення технологій у закладах професійної (професійно-технічної) освіти. Моя робота зосереджена на розробці та впровадженні системи, яка дозволяє надійно захищати фінансові дані студентів і викладачів під час освітнього процесу, використовуючи сучасні криптографічні алгоритми.

Метою мого дослідження було знайти оптимальні криптографічні методи, які б забезпечували високу ступінь захисту інформації та були водночас ефективними і зручними для використання в освітньому середовищі. У своїй роботі я аналізував різні криптографічні алгоритми, такі як AES, RSA, та ECC, порівнював їх ефективність і безпеку, а також досліджував їх застосування в реальних умовах навчання.

Одним з важливих аспектів мого дослідження було впровадження системи шифрування фінансових даних в освітній процес професійної освіти. Це включало розробку методик та інструментів для навчання студентів основам криптографії, а також інтеграцію цих методик у навчальні програми. Я також проводив експерименти та тестування розробленої системи, щоб оцінити її ефективність і практичність.

Результати мого дослідження показали, що використання криптографічних методів в освітньому процесі не лише підвищує рівень безпеки даних, але й сприяє розвитку у студентів навичок роботи з сучасними технологіями захисту інформації. Це, в свою чергу, готує їх до реальних викликів, з якими вони можуть зіткнутися у своїй професійній діяльності".

Корик Денис (ЦТ23М): "Впродовж своєї наукової діяльності, як магістр цифрових технологій, я займався дослідженням використання гейміфікації у підготовці фахівців з цифрових технологій у закладах професійної (професійно-технічної) освіти. Моя робота була спрямована на розробку та впровадження інтерактивної системи навчання, яка використовує елементи гри для підвищення зацікавленості та мотивації студентів у вивченні цифрових технологій.

Метою мого дослідження було знайти оптимальні гейм-технології, які б забезпечували ефективне засвоєння знань і навичок у галузі цифрових технологій, а також створити інтерактивне освітнє середовище, яке буде стимулювати активне залучення студентів. У своїй роботі я аналізував різні методи гейміфікації, такі як система досягнень, рейтинги, віртуальні нагороди, а також досліджував їх вплив на ефективність навчання та мотивацію студентів.

Результати мого дослідження показали, що використання гейміфікації в освітньому процесі не лише підвищує рівень зацікавленості студентів, але й сприяє покращенню їх навичок роботи з цифровими технологіями".

Наукова діяльність магістрів цифрових технологій демонструє, як сучасні інновації можуть змінити освітній процес, роблячи його більш ефективним та адаптивним до вимог сучасного світу. Дослідження Віталія Хомича, Ярослава Бобейка, Юрія Колесніченка та Дениса Корика підкреслюють важливість інтеграції цифрових технологій у професійну освіту, кожен з яких зробив свій внесок у розвиток галузі.

Отримані результати досліджень мають важливе значення не лише для теоретичних знань, але й для практичної реалізації в освітніх закладах. Вони відкривають нові горизонти для викладачів і студентів, сприяючи створенню більш сучасного і безпечного освітнього середовища. Магістри цифрових технологій показали, що їхні зусилля спрямовані на те, щоб кожен студент мав доступ до передових знань і технологій, необхідних для успішного майбутнього.

Публікація результатів у наукових збірниках та участь у міжнародних конференціях сприяє поширенню цих інноваційних підходів серед ширшої наукової спільноти. Це допомагає не лише підвищити рівень професійної освіти в Україні, але й інтегруватися в глобальний освітній простір, обмінюючись знаннями та досвідом з колегами з інших країн.

Вцілому наукова діяльність студентів цифрових технологій (бакалаврів та магістрів) є вагомим внеском у розвиток освіти, що підкреслює важливість постійного вдосконалення та адаптації до сучасних викликів і технологій. Вони не лише досліджують і впроваджують нові підходи, але й готують майбутніх професіоналів до успішної роботи у цифровому світі.

Сертифікати студентів

Інформацію підготували студенти групи ЦТ23М,
д.пед.н. М.І.Садовий, к.пед.н. Д.В.Соменко, д.пед.н. О.М.Трифонова