Підсумкова конференція з виробничої (за спеціалізацією) практики студентів першого (бакалаврського) рівня освіти спеціальності 015 Професійна освіта (Цифрові технології)
06 червня 2024 р. відбулася заключна конференція з виробничої (за спеціалізацією) практики студентів спеціальності 015 Професійна освіта (Цифрові технології). Виробничу (за спеціалізацією) практику студенти груп ЦТ21Б, ЦТ22Б-С проходили з 29 квітня по 24 травня 2024 року.
Метою практики було закріплення теоретичних знань, набуття та удосконалення практичних навичок для розвитку професійних компетентностей, формування вмінь приймати самостійні рішення, оволодіння сучасними методами організаціїї праці, а також виховання потреби систематично оновлювати знання для підтримання конкурентоспроможності на ринку праці.
Проходження виробничої практики студентів відбувалося в таких організаціях:
- Бокатенко Михайло (ЦТ21Б) пройшов практику на базі ФОП «Магазин комп'ютерної та цифрової техніки " Гаджет"».
- Кушка Роман (ЦТ22Б-С) пройшов практику на базі Товариства з обмеженою відповідальністю «СВІТ САЙТ ВЕБ ІТ».
- Лозовський Владислав (ЦТ22Б-С) працював у Інформаційному відділі ЦДУ імені Володимира Винниченка.
- Іванов Кирило (ЦТ21Б) пройшов практику на базі сервісного центру «VO-Servise»
- Рябоконь Марина ЦТ21Б), Стець Микола (ЦТ21Б), Урсу Олександр (ЦТ21Б), Чернуха Богдан( ЦТ21Б) працювали на базі відділу протидії кіберзлочинам в Кіровоградській області Департаменту кіберполіції НПУ.
Студенти успішно пройшли випробування, які були підготовлені базами практик. За результатами практики якісно підготували та вчасно представили звітну документацію.
На звітній конференції методисти з фаху – професор Олена Трифонова, професор Микола Садовий, старший викладач Олександр Щирбул проаналізували хід проходження практики, якість виконання студентами поставлених завдань та оформлення звітної документації.
Змістовні дискусії, обговорення проблемних ситуацій, аргументовані виступи студентів та компетентні зауваження методистів під час зустрічі засвідчили відповідальне ставлення студентів до практики. Крім того, студенти запропонували свої ідеї для покращення процесу підготовки майбутніх фахівців у сфері цифрових технологій, зокрема надали пропозиції щодо удосконалення змісту фахових дисциплін, проаналізували позитивні та негативні аспекти проходження виробничої (за спеціалізацією) практики.