fizmat_logo

Факультет математики, природничих наук та технологій

Підвищення кваліфікації з розвитку цифрової компетентності

Підвищення кваліфікації з розвитку цифрової компетентності

Підвищення кваліфікації за програмою «Методичні особливості організації освітнього процесу в умовах сучасного інформаційно-цифрового середовища» відбулося 20–22 травня 2024 р.

Мета програми: підвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності викладача, вчителя, керівника гуртка та ін., здатних розв’язувати складні задачі і проблеми за спеціалізацією професійної освіти, загальної середньої освіти у професійній діяльності та/або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог.

З учасниками курсів підвищення кваліфікації працювали:

1. Трифонова Олена Михайлівна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри математики та цифрових технологій;

2. Садовий Микола Ілліч, доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри математики та цифрових технологій;

3. Соменко Дмитро Вікторович, кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри математики та цифрових технологій;

4. Щирбул Олександр Миколайович, кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри інформатики, програмування, штучного інтелекту та технологічної освіти;

5. Павлюк Денис Андрійович, студент 4 курсу спеціальності: Професійна освіта (Цифрові технології).

Під час навчання слухачів курсів:

– Ознайомили з новітніми тенденціями та технологіями в галузі освітніх ІКТ;

– Навчили використовувати ІКТ для покращення якості навчання та підвищення мотивації здобувачів освіти;

– Розвинули навички створення та використання власних цифрових навчальних ресурсів;

– Ознайомили з методиками використання ІКТ для різних навчальних предметів;

– Навчили використовувати ІКТ для оцінювання знань та умінь здобувачів освіти;

– Обговорили можливість отримання грантів для учнівської молоді;

– Акцентували увагу на питаннях кібербезпеки.

З учасниками курсів обговорили особливості організації освітнього процесу на спеціальностях: Професійна освіта (Цифрові технології), Середня освіта (Математика), Статистика. Від вчителів-практиків почули пропозиції щодо потреба подальшої цифровізації освітнього процесу.

Після завершення навчання учасники висловили думки: «Я очікую, що ця програма допоможе мені стати більш кваліфікованим вчителем і використовувати ІКТ для покращення навчання моїх учнів»; «Я впевнена, що завдяки цій програмі я зможу зробити свої уроки більш цікавими та ефективними».

Дякуємо всім учасникам за гарні враження та обмін думками!

Інформацію підготували д.пед.н. М.І.Садовий, к.пед.н. Д.В.Соменко, д.пед.н. О.М.Трифонова