Заключна конференція з виробничої (педагогічної) практики студентів-бакалаврів спеціальності 015 Професійна освіта (Цифрові технології)
12 квітня 2024 р. відбулася заключна конференція з виробничої (педагогічної) практики студентів спеціальності 015 Професійна освіта (Цифрові технології). Виробничу (педагогічну) практику студенти групи ЦТ-20Б проходили з 05 лютого по 16 березня 2024 року. Протягом цього періоду студенти мали можливість вдосконалити свої фахові знання, уміння й навички, виконати завдання з фаху, педагогіки, психології, набути професійних компетенцій, відчути себе в ролі викладача, керівника учнівського колективу закладів професійної, професійно-технічної освіти.
Базами практик були: Професійно-технічне училище №36 (м. Новгородка), Кропивницький фаховий будівельний коледж, Центральноукраїнське вище професійне училище імені Миколи Федоровського та ДНЗ «Знамянський професійний ліцей».
Зокрема, студенти групи ЦТ-20Б Геворгян Марія, Павлюк Денис, Островський Роман та Соломонов Радислав проходили виробничу (педагогічну) практику у Центральноукраїнському вищому професійному училищі імені Миколи Федоровського. На початку практики студенти ознайомились з календарними планами, розкладами уроків груп за якими були закріплені, а також з викладачами, заступником директора та директором професійного училища. Протягом практики студенти проводили теоретичні, практичні заняття та виховні заходи.
Один з таким заходів був присвячений актуальній проблемі шахрайства в інформаційному просторі. Студенти розповіли учням про проєкт BRAMA, який протидіє пропаганді та дезінформації під час війни та дає можливість блокувати інформаційні ресурси ворога.
Усі студенти групи ЦТ-20Б на заключну конференцію представили необхідні матеріали, що свідчать про належний рівень виконання завдань виробничої (педагогічної) практики.
На звітній конференції методисти з фаху – професор Олена Трифонова, професор Микола Садовий, старший викладач Олександр Щирбул, методист з педагогіки – доцент Інна Краснощок, методист з психології – доцент Сергій Мельничук проаналізували хід проходження практики, якість виконання студентами поставлених завдань та оформлення звітної документації.
Також в ході спілкування зі студентами розглядалося питання їхньої підготовки до практики, можливість вдосконалення ОПП, аналізувалися позитивні та негативні аспекти проходження виробничої (педагогічної) практики.