Студенти та викладачі кафедри математики та цифрових технологій поринули в очне навчання
05 лютого 2024 року на факультеті математики, природничих наук та технологій розпочався ІІ семестр. Навчання розпочалося очно, що відкрило великі можливості для отримання якісної освіти. Очне навчання несе багато яскравих фрагментів.
13 лютого 2024 року старший викладач кафедри математики та цифрових технологій Д.В. Соменко разом зі студентами груп ЦТ22Б та ЦТ23Б-С провели пари з предмету "Бази даних". Ці заняття відзначилися високою активністю та зацікавленістю з обох сторін, де студенти виявили глибокі знання та прагнення вивчати матеріал.
Під керівництвом старшого викладача Д.В. Соменка студенти вивчали різноманітні аспекти баз даних, включаючи структуру, проєктування та маніпуляцію даними. Через практичний підхід та застосування сучасних методів навчання, кожен з учасників мав можливість глибше розібратися у складних концепціях цього предмету і відразу наприкінці заняття перевірити своє розуміння отриманого матеріалу.
Студенти мали можливість не лише збагатити свої знання, а й знайти застосування отриманої інформації у майбутній професійній діяльності.
Після завершення пар і студенти, і викладач залишилися задоволеними продуктивністю занять.
13 лютого 2024 року студенти групи М23Б на математичному аналізі розбирали тему «Похідна степенево-показникової функції». Заняття проводила доцент кафедри математики та цифрових технологій, кандидат фізико-математичних наук І.Г. Ключник. Студенти активно працювали, пропонували свої ідеї розв’язування задач.
14 лютого 2024 року професор Р.Я. Ріжняк для студентів груп МІ21Б та МФ21Б провів пару з дисципліни «Вибрані задачі математики» на тему «Зворотні рівняння».
Студенти отримали унікальну можливість дізнатися більше про цей важливий аспект математики та його застосування у різних сферах життя.
Під керівництвом професора Р.Я. Ріжняка студенти були занурені у складність та глибину "зворотних рівнянь", розглядаючи їх в контексті різних математичних моделей та задач. Вони проаналізували методи розв'язання, вивчили особливості та специфіку кожного типу зворотного рівняння.
Заняття завершилося з великим успіхом, залишивши студентів з новими знаннями та натхненням для подальших досліджень у цій захоплюючій галузі математики.
13 – 15 лютого 2024 року відбулися пари з дисциплін «Освітня робототехніка» та «Мехатроніка» для студентів спеціальності Професійна освіта (Цифрові технології) 1 – 3 курсів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти.
Під час пари з "Освітної робототехніки" студенти під керівництвом професора О.М. Трифонової поглибили свої знання про процес створення та програмування роботів, вивчили основи механіки рухомих систем та розробили свої власні проєкти роботів за допомогою сучасних платформ.
На парі з "Мехатроніки" під керівництвом професора М.І. Садового студенти вивчили принципи проєктування та розробки мехатронних систем, ознайомилися з використанням сенсорів та механічних пристроїв у сучасній техніці та працювали над власними інженерними проєктами.
Ці пари дозволили студентам отримати важливі знання та практичні навички, які будуть корисні у їхній майбутній кар'єрі в галузі цифрових технологій.
15 лютого 2024 року доцент кафедри математики та цифрових технологій З.П. Халецька для студентів груп СТ23Б, КН23Б, ІНФ23Б та ІСТ23Б провела лекцію з предмету «Математична логіка та теорія алгоритмів», яку почали вивчати у 2- му семестрі. Зокрема, студенти розглянули теми "Відношення рівносильності на базі алгебри висловлень" та "Нормальні форми".
15 лютого 2024 року студенти груп МІ22Б, М23Б-С, ФМ22Б та ФМ21Б під керівництвом доцента кафедри математики та цифрових технологій, кандидата фізико-математичних наук І.Г. Ключник із задоволенням шукали границі функцій декількох змінних.
Студенти груп МІ22Б та М23Б-С під керівництвом доцента кафедри математики та цифрових технологій Ю.В. Яременка розпочали з цікавістю вивчати вибірковий курс "Зображення фігур в геометрії". Було розглянуто серію задач, серед яких деякі задачі мали не один розв’язок. У ході навчальної дискусії та обгрунтування розв’язування задач студенти з’ясували, що задача на побудову трикутника може мати два розв'язки.
15 лютого 2024 року доцент кафедри математики та цифрових технологій В.В. Нічишина на парі з алгебри зі студентами групи М23Б узагальнила поняття теми «Лінійний (векторний) простір», продемонструвала алгебраїчний аспект з’ясування лінійної залежності (незалежності) системи векторів, рангу системи векторів, базису лінійного простору. У ході заняття студенти активно відповідали на проблемні запитання викладача.
16 лютого 2024 року доцент кафедри математики та цифрових технологій В.В. Нічишина зі студентами груп МІ21Б, МФ21Б, ФМ21Б та ФМ22Б опановували особливості інтеграції у навчанні математики в межах вибіркової дисципліни «Інтеграція методів розв’язування різних типів рівнянь». Зокрема, була розглянута інтеграція раціональних, ірраціональних, логарифмічних рівнянь та рівнянь з модулем за методами: розв’яжи, не розв’язуючи та застосування схеми Горнера. Студенти із задоволенням засвоювали запропоновані викладачем теми.
Не стала перешкодою для наших студентів та викладачів навіть повітряна тривога. Гарно оснащені в університеті укриття дають можливість продовжити спілкування викладачів і студентів навіть під час повітряної тривоги.
Інформацію підготували викладачі кафедри математики та цифрових технологій – професор О.М. Трифонова, доцент В.В. Нічишина, старший викладач Д.В. Соменко, доцент І.Г. Ключник, професор Р.Я. Ріжняк, професор М.І. Садовий, доцент З.П. Халецька, доцент Ю.В. Яременко.