Обговорення ОПП кафедри математики та цифрових технологій
Протягом листопада – грудня 2023 року відбулося жваве обговорення освітньо-професійних програм кафедри математики та цифрових технологій.
У межах цих заходів гарант ОПП Професійна освіта (Цифрові технології) другого (магістерського) рівня вищої освіти д.пед.н., проф. О.М. Трифонова, гарант ОПП Професійна освіта (Цифрові технології) першого (бакалаврського) рівня вищої освіти к.пед.н., доц. С.О. Шлянчак та члени робочої групи: д.пед.н., проф. М.І. Садовий, к.пед.н. О.М. Щирбул та к.пед.н. Д.В. Соменко та провели серію зустрічей зі студентами, де обговорили сильні та слабкі сторони освітніх програм, конкретизували побажання студентів до змісту освітніх компонентів, визначили перспективи вдосконалення освітнього процесу:
- 28 листопада 2023 року студентам-магістрантам було повідомлено, що нарешті акредитаційний процес, до якого вони активно долучилися, завершено й освітня програма акредитована. Вже є відповідний сертифікат.
Далі обговорили освітню програму. Під час обговорення студент групи ЦТ23М Богдан Шершень висловив пропозицію замінити практичні заняття з дисципліни САПР на лабораторні заняття.
- серія зустрічей (29.11.2023, 04.12.2023) зі студентами спеціальності Професійна освіта (Цифрові технології) першого (бакалаврського) рівня вищої освіти показала їхню активну позицію не лише змісту бакалаврської підготовки, а й очікування від навчання в магістратурі за цією ж ОПП.
- 07 грудня 2023 року окремо була організована зустріч активу студентів з представником фірми Onix Systems, посада flutter developer Ігорем Вячеславовичем Вергуном, який окреслив очікування на ринку ІТ-технологій від майбутніх випускників спеціальності Професійна освіта (Цифрові технології). зокрема, ринок очікує від них ефективної роботи в команді, здатності комунікації та презентацій, а також готовності до постійного навчання в умовах швидкого розвитку технологій.
Цікавим досвідом обговорення перспектив підготовки фахівців зі спеціальності Професійна освіта (Цифрові технології) стала участь гаранта ОПП О.М.Трифонової у роботі атестаційної комісії з відповідної спеціальності на другому (магістерському) рівні вищої освіти у Харківській інженерно-педагогічній академії. Тут у колі однодумців були обговорені переваги підготовки на вказаній ОПП, окреслені вимоги стейкхолдерів та визначені перспективи удосконалення процесу підготовки фахівців.
Ґрунтовного обговорення зазнали освітньо-професійні програми за спеціальностями, де кафедра математики та цифрових технологій є випусковою:
- 015 Професійна освіта (Цифрові технології);
- 112 Статистика;
- 014 Середня освіта (Математика);
- 011 Освітні, педагогічні науки (Освітня програма: Організація освітнього процесу: управління та експертиза; Освітня програма: Освітні, педагогічні науки (Освітні вимірювання. Гендерні студії: науковий аспект).
Обговорення відбулося під час зустрічі професора М.І.Садового з колегами з Комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського». До обговорення долучилися:
- Андрій Анатолійович Дробін – кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри Інформаційно комунікаційних технологій та безпечного освітнього середовища;
- Світлана Миколаївна Єфіменко – кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри інформаційно-комунікаційних технологій та безпечного освітнього середовища;
- Сергій Петрович Самойлов – методист НМЛ природничо-математичних та інформатично-технологічних дисциплін;
- Тетяна Олександрівна Бражнікова – методист ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти;
Віктор Володимирович Токарь – лаборант кафедри інформаційно-комунікаційних технологій та безпечного освітнього середовища комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського».
Загалом обговорення ОПП спеціальностей кафедри математики та цифрових технологій показали. що роботодавці, студенти, наукова спільнота високо оцінюють рівень підготовки випускників вказаних спеціальностей. Від майбутніх випускників чекають готовності до адаптації до змін у своїй професійній галузі та вміння впроваджувати інновації. Саме це розглядається як важливі фактори успіху.
Інформацію підготували д.пед.н. М.І.Садовий, к.пед.н. Д.В.Соменко, д.пед.н. О.М.Трифонова