fizmat_logo

Факультет математики, природничих наук та технологій

Відбувся попередній захист кваліфікаційних робіт магістрантів-випускників кафедри математики та цифрових технологій

Відбувся попередній захист кваліфікаційних робіт магістрантів-випускників кафедри математики та цифрових технологій

На кафедрі математики та цифрових технологій факультету математики, природничих наук та технологій ЦДУ імені Володимира Винниченка згідно навчальних планів наступних спеціальностей передбачено виконання та захист кваліфікаційних робіт:

  • 014 Середня освіта (Математика), Освітня програма: Середня освіта (Математика, Інформатика та Економіка);
  • 112 Статистика, Освітня програма: Статистика (Фінансова, страхова та комп’ютерна статистика);
  • 011 Освітні, педагогічні науки, Освітня програма: Освітні, педагогічні науки (Освітні вимірювання. Гендерні студії: науковий аспект);
  • 011 Освітні, педагогічні науки, Освітня програма: Організація освітнього процесу: управління та експертиза;
  • 015 Професійна освіта (Цифрові технології), Освітня програма: Професійна освіта (Цифрові технології).

         До попереднього захисту було допущено 56 кваліфікаційних робіт, зокрема, 13 кваліфікаційних робіт спеціальності 014 Середня освіта (Математика), Освітня програма: Середня освіта (Математика, Інформатика та Економіка); 5 кваліфікаційних робіт спеціальності 112 Статистика, Освітня програма: Статистика (Фінансова, страхова та комп’ютерна статистика), 8 кваліфікаційних робіт спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки, Освітня програма: Освітні, педагогічні науки (Освітні вимірювання. Гендерні студії: науковий аспект), 17 кваліфікаційних робіт спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки, Освітня програма: Організація освітнього процесу: управління та експертиза та 13 кваліфікаційних робіт спеціальності 015 Професійна освіта (Цифрові технології), Освітня програма: Професійна освіта (Цифрові технології).

Усі студенти ретельно підготувалися до попереднього захисту кваліфікаційних робіт, розробили презентації та представили свої здобутки.

Зокрема, студенти спеціальності 014 Середня освіта (Математика) говорили про:

  • Використання математичних програмних засобів у старших класах ЗЗСО як засіб інтеграції знань учнів Похідна та її застосування;
  • Формування в учнів старших класів інтегративних здатностей розв’язувати тригонометричні рівняння та нерівності;
  • Використання ІКТ при вивченні розділу «Тіла Обертання»;
  • Дослідження тригонометричних рівнянь: аналіз, застосування та стратегії розв’язування задач;
  • Методику формування дослідницьких умінь учнів школи на уроках геометрії;
  • Організацію проектної діяльності при вивченні координат і векторів;
  • Логарифмічні рівняння та нерівності в шкільному курсі математики;
  • Використання ІКТ для організації циклу підсумкових уроків з повторення та систематизації знань з тригонометрії в освітньому процесі;
  • Розвиток логічного мислення учнів старшої школи на уроках математики;
  • Системи лінійних алгебраїчних рівнянь при підготовці учнів до олімпіади;
  • Методику вивчення елементів конструктивної геометрії у закладах загальної середньої освіти;
  • Графічний калькулятор DESMOS як засіб розвитку пізнавальної активності старшокласників.

Студенти спеціальності 112 Статистика говорили про:

  • Статистичний аналіз міграційних процесів в Україні;
  • Статистичний аналіз Індексу людського розвитку в Україні;
  • Статистичне оцінювання інвестиційної привабливості регіонів України;
  • Імітаційне моделювання роботи СМО в лікарні з багатьма відділеннями;

Використання засобів машинного навчання для моделювання та прогнозування великих наборів даних.

Студенти спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки (Освітні вимірювання) говорили про:

  • Педагогічний контроль навчальних досягнень десятикласників засобами тестування;
  • Організацію тестування здобувачів освіти з інформатики засобами комп’ютерної системи TCExam;
  • Дослідження задоволеності студентів освітніми послугами засобами тестової системи LimeSurvey;
  • Гендерний аналіз складу науково-педагогічних працівників як складова гендерного аудиту закладу вищої освіти;
  • Педагогічне оцінювання результатів навчання здобувачів вищої освіти з  геометрії;
  • Інтернаціоналізація вищої освіти в Україні за період 2010 – 2022 рр.;

Аналіз результатів тестування першокурсників з вищої та прикладної математики засобами IRT.

Студенти спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки (Управління та експертиза) говорили про:

  • Самооцінювання управлінських і освітніх процесів у закладах загальної середньої освіти з використанням ІАС EvaluEd;
  • Вебсайт закладу освіти як офіційний інформаційно-освітній ресурс;
  • Управлінську діяльність в закладі загальної середньої освіти при реалізації концепції національно-патріотичного виховання;
  • Експертну оцінку організації дистанційного навчання в освітньому процесі закладу загальної середньої освіти;
  • Експертизу управлінської діяльності щодо створення безбар’єрного простору в закладі загальної середньої освіти;
  • Методику дослідження управлінських та освітніх процесів у ЗЗСО;
  • Сертифікацію вчителів: закордонний досвід та українські перспективи;
  • Експертне оцінювання академічної доброчесності в закладах вищої освіти за допомогою нечіткої логіки;
  • Навчальні втрати учнів: сутність, діагностика та способи подолання;
  • Акредитацію європейських шкіл та інституційний аудит в Україні;
  • Інклюзію в освітньому процесі як одна із форм соціалізації дитини з особливими освітніми потребами;
  • Облік учнів і вихованців у закладах освіти: механізм ведення та особливості під час військового стану;
  • Формування «м’яких навичок» (soft skills) як основа організації якісного освітнього процесу;
  • Академічну доброчесність в освітньому процесі закладу середньої освіти;
  • Організацію інклюзивного навчання закладу освіти з ефективним залученням усіх учасників освітнього процесу;

Формування оптимальної мережі закладів освіти: український та європейський досвід.

Студенти спеціальності 015 Професійна освіта (Цифрові технології) говорили про:

  • Методику створення та використання Web-сайтів в освітньому процесі з професійно-орієнтованих дисциплін;
  • Методичні засади застосування технологій 3D друку та комп’ютерного моделювання в закладах професійної (професійно-технічної) освіти;
  • Технології розробки та використання ігрового програмного забезпечення в освітньому процесі з професійно-орієнтованих дисциплін;
  • Методичні засади використання інтерактивних технологій під час навчання професійно-орієнтованих дисциплін (спеціалізація цифрові технології);
  • Соціальні мережі як основний компонент освітнього середовища професійно-орієнтованих дисциплін (спеціалізація цифрові технології);
  • Методику реалізації проєктних технологій навчання в закладах професійної (професійно-технічної) освіти;
  • Технології розробки та використання сервісів веб 2.0 при вивченні професійно-орієнтованих дисциплін;
  • Методику розробки робото-технічних систем на основі дидактичних засад, що забезпечують фахову підготовку в закладах професійної (професійно-технічної) освіти;
  • Методику розробки та реалізації імітаційних технологій навчання в закладах професійної (професійно-технічної) освіти;
  • Методику розробки та реалізації засобів контролю знань учнів у закладах

професійної (професійно-технічної) освіти;

  • Методику розробки та реалізації інтерактивних дидактичних матеріалів для учнів закладів професійної (професійно-технічної) освіти;
  • Методику розробки та реалізації хмарних технологій навчання в закладах професійної (професійно-технічної) освіти;

Методику розробки та реалізації технологій дистанційного навчання в закладах професійної (професійно-технічної) освіти.

Під час попереднього захисту кваліфікаційних робіт відбувалося жваве обговорення результатів наукових пошуків студентів. Викладачі кафедри математики та цифрових технологій давали поради молодим науковцям щодо удосконалення їх розробок. Також зі студентами-випускниками обговорили рівень їхньої задоволеності відповідною освітньою програмою та перспективи її вдосконалення у майбутньому.

Усі магістранти успішно пройшли попередній захист   кваліфікаційних робіт та допущені до захисту кваліфікаційних робіт.

Бажаємо успіхів магістрантам-випускникам під час атестації та  захисту кваліфікаційних робіт!

Повідомлення підготувала доцент кафедри математики та цифрових технологій В.В. Нічишина