Архів новин Кафедри методик дошкільної та початкової освіти до 2022р.
Архів новин Кафедри педагогіки дошкільної та початкової освіти до 2022р.
18 червня 2025 року відбувся захист курсових робіт з педагогіки студентів ІІІ курсу, групи ПО22Б спеціальності 013 Початкова освіта, науковими керівниками яких є: професор Довга Т. Я., доцент Баранюк І. Г. та доцент Андросова Н. М.
Read more ...
16 червня 2025 року здобувачі освіти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта складали кваліфікаційний екзамен з педагогіки та методик початкової освіти. Державна атестація є ключовим етапом для студентів, які здобувають ступінь бакалавра. Вона підтверджує готовність випускника до самостійної професійної діяльності та його відповідність освітнім стандартам. Цей процес є комплексним і включає кілька компонентів, що оцінюють теоретичні знання, практичні навички та вміння застосовувати їх у реальній педагогічній практиці.
Важливим завданням реформування вищої освіти є залучення зовнішніх та внутрішніх стейкхолдерів до розроблення та обговорення освітніх програм. У зв’язку з цим відбувалося обговорення освітньо-професійної програми «Початкова освіта та Організація виховної роботи» першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю А 3 Початкова освіта та «Початкова освіта» другого (магістерського) рівня вищої освіти.
30 квітня 2025 року в межах підготовки майбутніх учителів початкової школи відбулася гостьова лекція на тему «Формування мультикультурного середовища в НУШ», яку провела Котелянець Юлія Сергіївна — доктор педагогічних наук, доцент кафедри дошкільної та початкової освіти для здобувачів освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини спеціальності «Початкова освіта». Захід організовано з метою розширення професійного світогляду студентів, ознайомлення їх із сучасними тенденціями розвитку шкільної освіти в контексті культурного різноманіття та утвердження цінностей толерантності, інклюзії й педагогіки співпраці.
На останньому етапі було завершено обговорення проєкту освітньо-професійної програми «Дошкільна освіта» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти на 2024 –2025 н.р.