Accessibility Tools

Провели робочу зустріч університетської команди виконавців проєкту ERASMUS+

Провели робочу зустріч університетської команди виконавців проєкту ERASMUS+

26 червня 2025 року учасники університетської команди виконавців проєкту ERASMUS+ KA2 LECTURE-101179602-GAP-101179602 «Впровадження провідних європейських компетенцій у стандарт підготовки вчителів для забезпечення стійкості України» провели в дистанційному форматі робочу нараду.

001

На розгляд робочої зустрічі були винесені такі питання:

  1. Участь представників університету в проведенні міжнародної конференції EDEN Digital Learning Europe 2025.
  2. Загальні (проміжні) підсумки виконання проєкту.
  3. Формування рамки компетентностей для А4 Середня освіта (етапи, участь команди, попередні підсумки).
  4. Подальші кроки реалізації проєкту.

002

Питання щодо участі представників університету на міжнародній конференції EDEN Digital Learning Europe 2025 висвітлила професорка Наталя Пасічник. Вона повідомила, що на конференції були широко розкриті дослідження щодо можливостей та викликів, що виникають через генеративний штучний інтелект, визнаючи його потенціал для зростання та інновацій в освіті, а також критично розглядаючи пов'язані з ним ризики. В багатьох доповідях на конференції звучала думка, що важливо визнати, що для повного охоплення впливу цієї технології на викладання, навчання та оцінювання зараз і в майбутньому необхідно враховувати різні перспективи (освітні, інженерні, соціальні, економічні, психологічні тощо).

003

Доповідачка акцентувала увагу присутніх на двох доповідях та тренінгу, які були проголошені та організовані учасниками консорціуму з метою поширення інформації про проєкт серед учасників конференції.

004

Координатор проєкту від університету професор Ренат Ріжняк ознайомив присутніх з результатами 250-денного виконання проєкту, охарактеризував основні етапи, особливості участі університетської команди та попередні підсумки формування рамки компетентностей спеціальності А4 Середня освіта бакалаврського рівня. Разом з учасниками навчального візиту до Італії професором Лілією Клочек та доцентом Юлією Ботузовою доповідач ознайомив присутніх з особливостями визначення субкомпетентностей рамки компетентностей спеціальності А4, яке проводилося під час організованого під час навчального візиту семінару.

005

Крім цього, доповідач акцентував увагу на найближчих подальших кроках реалізації проєкту. Детальнішу інформацію про виступ координатора представлено в презентації.