Відгуки про виробничу (педагогічну) практику
Відгуки
студентів-біологів четвертого курсу денної і заочної форми навчання про виробничу (педагогічну) практику. Лютий – березень 2020 року.
Методисти: доктор педагогічних наук, професор, Заслужений вчитель України Калініченко Надія Андріївна та доктор історичних наук, професор Дефорж Ганна Володимирівна.
Комунальнииий заклад. «Навчально-виховне об'єднання природничо-економіко-правовий ліцей-спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 8 - позашкільний центр» Кіровоградської міської ради
Педагогічна практика дала мені можливість:закріпити й поглибити знання з методики викладання біології, психології та педагогіки; застосувати теоретичні та практичні знання, які я здобула в університеті; виробити вміння впевнено виступати перед аудиторією; навчитися розробляти різноманітні за формою уроки, використовувати різні методи та прийоми, в залежності від рівня знань учнів; користувалися мультимедійною дошкою; навчитися проводити виховні та позакласні заходи, які зацікавлювали учнів.
Пінчук Марія
Позитивним було те, що мені вдалось знайти спільну мову з 8-А класом, користуватись авторитетом серед учнів, зацікавити їх у подальшому вивченні біології; допомагати учням зрозуміти одне одного; отримувати від вчителя біології та інших вчителів консультації щодо використання тих чи інших методів та прийомів на уроках. Отримала хороші настанови щодо проведення виховних годин та позакласних заходів. . Під час практики я ознайомилась з планування навчально-виховного процесу, з веденням шкільної документації.
Долженко Ольга
Комунальний заклад «Навчально-виховний комплекс спеціалізований загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів №26 – дошкільний заклад – дитячий юнацький центр «Зорецвіт»» Кіровоградської міської ради
В ході практики поглибила, закріпила знання з фахових дисциплін та методики їх викладання, здобутих в університеті, застосовано їх на практиці; сформовано вміння застосовувати різні методи й форми роботи, які активізують пізнавальну діяльність учнів; дала змогу протягом восьми тижнів спостерігати за навчально-виховною роботою в школі, аналізувати її й робити висновки. Практика в школі допомогла здобути практичні уміння і навички.
Кухаренко Тетяна
Комунальний заклад «Новгородківський у НВК - ЗОШ І-ІІІ ступенів- ДНЗ» Новгородківської районної ради Перепічай Надія Олександрівна
Практика виробила вміння застосовувати різні методи й форми роботи, які активізують пізнавальну діяльність учнів; закріпила впевненість у правильності вибору професії й фаху, викликала бажання вдосконалювати свої педагогічні здібності; дала змогу протягом двох тижнів спостерігати за навчально-виховною роботою в школі, аналізувати її й робити висновки. Практика в школі допомогла мені здобути практичні уміння і навички. Я зрозуміла як потрібно проводити уроки
Перепічай Надія
Навчально-виховне об'єднання № 6 «Спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, центр естетичного виховання «Натхнення» Кіровоградської міської рад
Уроки проходили швидко і цікаво. На уроках вивчали нові теми за календарно-тематичним планом, спілкувалися, проводили різноманітні самостійні роботи, виконували лабораторні роботи, практичні роботи, тести, Отже, уроки проходили весело і виконувалися всі завдання, які були заплановані мною і вчителем.
Перевірка зошитів проводилася щотижня, практичні перевіряла відразу після виконання, також самостійні роботи були перевірені відразу після виконання.
Петрушко Анастасія
Навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів № 34 – економіко-правовий ліцей «Сучасник» - дитячо-юнацький центр Кіровоградської міської ради
Під час практики я удосконалила свої вміння щодо написання конспектів та проведення уроків. Я відчула себе справжнім вчителем, навчилась організовувати роботу класу за допомогою різних форм роботи (індивідуальна, фронтально-колективна, групова, парна). Також я з’ясувала, що для підвищення уваги учнів на вивченні чи повторені матеріалу, краще застосовувати активні методи навчання, такі як: ділова гра, розігрування ролей, метод проектів, дискусія, евристична бесіда. Методи активного навчання використовуються для тренування та розвитку творчих здібностей учнів, логічного мислення, формування в них відповідних практичних умінь та навичок.
Ухнят Катерина
Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №10 Світловодської міської ради
В період проходження практики проводила уроки, спостерігала і аналізувала роботу вчителя та діяльність учнів під час уроків та в позаурочний час. Допомагала вчителеві виготовляти наочні матеріали до уроків, перевіряти зошити та щоденники, а також допомагала на уроках учням, які відставали в навчанні від інших. На перервах проводила з дітьми хвилинки-цікавинки та рухливі ігри для розвитку в учнів уваги, мислення, пам’яті, спритності та витривалості. Також здійснювала виховні бесіди, конкурси, екскурсії.
Нестерова Ольга
Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів №6 Знам’янської міської ради
Кабінет біології знаходиться на першому поверсі школи. Кабінет обладнаний технічними засобами, наочністю, навчальними приладами на достатньому рівні і дозволяє проводити уроки згідно всіх вимог. До проведення уроків і для виховних заходів готувала засоби наочності: презентації та відео матеріали. .Широко використовувалась уся різноманітність дидактичних засобів і прийомів, поєднання різних підходів до учнів. Для того, щоб навчити учнів самостійно оволодівати знаннями, застосовувались індивідуальні завдання, які ставились як перед усім класом, так і перед організованими групами. Це дозволило максимально активізувати увагу учнів до предмету і викликати в них зацікавленість у його вивченні.
Сковоронська Анна