МОДЕЛЬ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОГО ІМІДЖУ ВЧИТЕЛЯ ІСТОРІЇ У ПІСЛЯДИПЛОМНІЙ ОСВІТІ

ШЕРЕМЕТ Павло Миколайович

аспірант, Кіровоградська льотна академія
Національного авіаційного університету
e-mail: [email protected]

Анотація

   У статті теоретично обґрунтовано структуру й основні компоненти моделі розвитку професійного іміджу вчителя історії; з’ясовано сутність понять «модель», «моделювання». Запропоновано авторські дефініції поняття «принципи»; у статті наголошено на тому, що усі структурні елементи моделі перебувають у взаємозв’язку. Структурними елементами моделі розвитку професійного іміджу вчителя історії є такі: мета, завдання, зміст, принципи, компоненти, критерії, показники, рівні професійного іміджу, педагогічні умови, методи та форми, результат сформованості професійного іміджу вчителя історії.

Ключові слова: модель, структура, компонент, професійний імідж, вчитель історії, післядипломна освіта.

Повний текст:

         Adobe Acrobat Pro PDF

 

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Бугрій О. В. Професійна діяльність учителя географії: навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / О. В. Бугрій. – Кривий Ріг: Видавничий дім, 2008. – 232 с.
2. Герасименко Л. С. Адаптація викладачів іноземної мови до професійної діяльності в льотних навчальних закладах: моногр. Кіровоград: КЛА НАУ, 2012. – 216 с.
3. Мартиненко С. М. Діагностична діяльність майбутнього вчителя початкових класів: теорія і практика: [монографія] / С. М. Мартиненко. – К.: КМПУ ім. Б. Д. Грінченка, 2008. – 434 с.
4. Мещеряков Б. Г., Зинченко В. П. Большой психологический словарь. Москва: ПраймЕВРОЗНАК, 2003. – 632 с. 235
5. Педагогіка вищої школи: [навчальний посібник] / [З. Н. Курлянд, Р. І. Хмелюк, А. В. Семенова та ін.; за ред. З. Н. Курлянд]. – 3-тє вид., перероб. і допов. – К.: Знання, 2007. – 495 с.
6. Соціолого-педагогічний словник / за ред. В. В. Радула. – К. : ЕксОб, 2004. – 304 с.
7. Словник української мови: в 11 т. / ред. колег. І. К. Білодід (голова) та ін. Київ: Наукова думка, 1970–1980. Т. 4: І–М. [ред. А. А. Бурячок, Г. М. Гнатюк, П. П. Доценко]. – Київ: Наукова думка, 1973. – 840 с.
8. Український педагогічний словник / авт.упоряд.: С. У. Гончаренко. Київ: Либідь, 1997. – 376 с.
9. Штельмах Г.Б. Дидактичні засади формування предметних компетентностей майбутніх вчителів філологічних спеціальностей в умовах ступеневої освіти: [монографія] / Г.Б. Штельмах. – Кривий Ріг: СПД Залозний В.В., 2011. – 602 с.
10. Ягупов В. В. Педагогіка : Навч. посібник / В. В. Ягупов. – К. : Либідь, 2002. – 560 с.