Accessibility Tools

fizmat_logo

Факультет математики, природничих наук та технологій

Архів новин природничо-географічного факультету

Всеукраїнська науково-практична інтернет конференція «Стратегії інноваційного розвитку природничих дисциплін: досвід, проблеми та перспективи»

22 березня у Центральноукраїнському державному педагогічному університеті імені Володимира Винниченка на базі природничо-географічного факультету була проведена Всеукраїнська науково-практична інтернет конференція «Стратегії інноваційного розвитку природничих дисциплін: досвід, проблеми та перспективи»

 

Захід зібрав понад 100 представників навчальних закладів (вищих - 14) та наукових установ з різних міст України – Києва, Дніпра, Херсону, Луцька, Вінниці, Полтави, Кропивницького та ін. Серед учасників - 14 докторів і 40 кандидатів наук. Активно долучилися до участі у конференції і учителі природничих дисциплін (усього 25). Також у зібранні взяли участь співробітники дослідницьких лабораторій, методисти, аспіранти, магістранти, студенти.

На початку пленарного засідання (22 березня) вітальне слово виголосили: проректор із наукової роботи ЦДПУ, доктор філологічних наук, професор С.П. Михида, проректор з навчально-наукової роботи, кандидат хімічних наук Є.О. Клоц, декан природничо-географічного факультету, доктор біологічних наук О.В. Гулай, директор бібліотеки ЦДПУ кандидат філософських наук О.А. Шульга.

На пленарному засіданні виступили знані та авторитетні вчені та педагоги-практики: професор, заслужений учитель України Н.А. Калініченко, професор А.І. Кривульченко, методист О.П. Богданова, доценти О.Ф. Гелевера, В.М. Плющ, Н.М. Маслова та ін..

Усього зареєстровано 93 доповіді за 4 напрямками (секціями): «Підготовка вчителів природничих дисциплін у контексті реформування української школи», «Актуальні біологічні та екологічні дослідження», «Теоретичні та прикладні хімічні дослідження», «Актуальні фізико-географічні та суспільно-географічні дослідження». Статті та тези доповідей розміщено на сайті університету на сторінці наукових конференцій, де можна долучитися до їхнього обговорення.

Своєрідним сюрпризом для присутніх був колективних виступ студентів 4 курсу спеціальності «Біологія», які поділилися враженнями і досвідом використання інноваційних технологій навчання під час проходження виробничої практики у закладах освіти.

Для учасників були організовані виставка наукової та методичної літератури за тематикою конференції та екскурсія до природничого та археологічного відділів музею університету.

За результатами роботи конференції були прийняті рекомендації щодо вирішення теоретичних і практичних проблем освітньої галузі «Природознавство».