Онлайн-лекція на тему «Програмно-методичне забезпечення викладання шкільного курсу хімії 7-9 клас в умовах модернізації національної системи освіти»
29 квітня 2021 року викладачі та студенти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 014 Середня освіта (Хімія), 014 Середня освіта (Природничі науки) та 014 Середня освіта (Біологія) Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка відвідали лекцію в онлайн-форматі на тему: «Програмно-методичне забезпечення викладання шкільного курсу хімії (7-9 клас) в умовах модернізації національної системи освіти».
Лектор: Ціперко Тетяна В’ячеславівна – методист науково-методичної лабораторії природничо-математичних дисциплін комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти».
Форма зустрічі: дистанційний з використанням сервісу конференц зв’язку-Zoom.
На лекції були розглянуті такі питання:
- Професія вчителя природничих наук - це важливо. Необхідні умови успішного педагога.
- Модернізація змісту та структури освіти. Новий державний стандарт-2020
- Освітня програма закладу середньої освіти
- Система оцінювання набутих компетентностей
- Як реалізувати себе?
- Навчальне забезпечення викладання хімії в освітніх закладах
- Календарно-тематичне планування. Поурочне планування. Вимоги до планування
- Особливості проведення занять у кабінеті хімії
- Організація роботи з обдарованими учнями
Обговорювані питання представлено презентацією.
Студенти та викладачі мали змогу ознайомитися з Концепцією Нової Української школи та Новим державним стандартом базової середньої освіти 5-9 класи «Нової української школи».
Говорили також про оновлення змісту хімічної освіти, зумовленими потребами володіння молоддю не стільки «портфелем знань і умінь», скільки «портфелем інструментів» для розвитку знань і умінь.
Лектор розкрила особливості організації освітнього процесу з хімії в умовах компетентнісного підходу та показала, що формулювання очікуваних результатів навчання займає перше місце у порівнянні із формулюванням змісту навчального матеріалу, і містити не лише знаннієві компоненти, а й діяльнісні і особистісні. До того ж Ціперко Т.В. ознайомила слухачів з можливостями використання інтернет-сервісів в хімічній освіті, чим визвала жваву дискусію.
Студенти із зацікавленістю прийняли активну участь в обговоренні аспектів використання інтернет-сервісів в освіті і актуальних проблемах їх впровадження в освітніх процес.
Інформацію підготували:
студентка групи ХБ18Б Чуйко Поліна
та куратор групи к.пед.н. Т.О. Форостовська