fizmat_logo

Факультет математики, природничих наук та технологій

Архів новин природничо-географічного факультету

Онлайн-лекція на тему «Теоретичні та практичні чинники становлення і розвитку системи підготовки учителів природничих наук в умовах реалізації Концепції Нової Української Школи»

23 березня 2021 року викладачі та студенти першого (бакалаврського) і другого (магістерського) рівнів вищої освіти спеціальності 014 Середня освіта (Природничі науки) Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка відвідали лекцію в онлайн-форматі на тему : «Теоретичні та практичні чинники становлення і розвитку системи підготовки учителів природничих наук в умовах реалізації Концепції Нової Української Школи». Лектор: Михайло Тадейович Мартинюк – доктор педагогічних наук, професор, дійсний член (академік ) НАПН України , завідувач, професор кафедри фізики та інтегративних технологій навчання природничих наук Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.

 

На лекції були розглянуті такі питання:

-Природнича освіта як один із напрямків реалізації Концепції Нової Української Школи. Підготовка учителів природничих наук як відображення тенденцій інтеграції, диференціації і соціалізації природничо-наукового знання та відповідь на виклики освітянської практики

-Освітня програма підготовки фахівця як форма представлення освітньої / навчальної діяльності здобувача освіти. Освітня програма підготовки і навчальний план підготовки фахівця зі спеціальності «014.15 Середня освіта. Природничі науки»

-Наступність і перспективність у побудові методичних систем фахової підготовки майбутніх вчителів природничих наук

-Змістові і процесуальні узагальнення як засіб інтеграції змісту та організації освітньої / навчальної діяльності здобувача освіти. Сучасні фізичні знання як основа інтеграції змісту шкільної природничої освіти.

Варто відмітити, що такий формат лекції, який запропонував М.Т.Мартинюк, сприяє міжвузівській мобільності студентів. В межах лекції було також презентовано програму інтегрованого курсу «Теоретичні і практичні основи шкільної освіти», який розрахований на 90 годин. Цей курс може бути корисним всім студентам спеціальності 014 Середня освіта (Природничі науки) незалежно від того, в якому закладі освіти він навчається.

Інформацію підготували:

студентка групи ПН18Б Гудименко Вікторія

та куратор групи доц. О.М.Трифонова