A bilingual approach to teaching physics in high school – семінар для студентів-природничників
У понеділок 19 жовтня 2020 року доцентом О.М.Трифоновою був проведений онлайн семінар «Особливості реалізації білінгвального підходу в освітньому процесі з фізики».
Доповідачем був Вергун Ігор Вячеславович – аспірант кафедри природничих наук та методик їхнього навчання ЦДПУ (наук. кер.: д.пед.н., доц. О.М.Трифонова), вчитель фізики та інформатики Комунального закладу «НВО № 35 «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» позашкільний центр Кіровоградської міської ради Кіровоградської області»), слухачі студенти групи ПН18Б (спеціальність Середня освіта (Природничі науки)).
Студенти охоче прослухали доповідь на тему: «Білінгвальний підхід в вивчені фізики в старшій школі/ A bilingual approach to teaching physics in high school».
Під час семінару були обговорені цілі впровадження ідей білінгвальної освіти, структуру відкритого білінгвально-орієнтованого освітнього середовища, основні аспекти реалізації білінгвального підходу в освітньому процесі з фізики, тлумачення термінів «Білінгвізм», «Білінгвальний підхід».
Інформацію підготували студентка групи ПН18Б Кожина Анастасія та куратор групи доц. О.М.Трифонова