Участь у відбірковому турнірі з робототехніки First Lego League
08 лютого 2020 року Льотна академія Національного авіаційного університету стала платформою для проведення відбіркового турніру з робототехніки «First Lego League» на Кіровоградщині. Творчу і позитивну атмосферу забезпечували організатори та волонтери турніру. Метою програми First Lego League є надихнути дітей вивчати STEM-напрями в освіті: науку, технології, математику, інженерію та програмування за допомогою конструктора LEGO Education. Координатором відбіркового турніру FLL у м.Кропивницький є к.пед.н. О.В.Задорожна.
Співробітники, зокрема і представники природничо-географічного факультету (к.пед.н. Д.В.Соменко, к.пед.н., доц. О.М.Трифонова) і студенти Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка прийняли активну участь в якості запрошених гостей на турнір «First Lego League». Студенти спеціальності: 015 Професійна освіта (Комп’ютерні технології) ЦДПУ, які є учасниками наукового гуртка «Основи автоматизованих систем і робототехніки», Апанасєвич Богдан і Залевський Андрій та спеціальності: 014 Середня освіта (Трудове навчання та технології) Бабенко Дана демонстрували і пояснювали малечі та дорослим принцип функціонування сконструйованих на гуртку роботів.
Цікавість до турніру проявили і студенти природничо-географічного факультету. Студентка спеціальності 014.15 Середня освіта (Природничі науки) Канчук Уляна прийняла активну участь у роботі фестивалю у ролі волонтера. Згідно умов турніру вона була закріплена за локацією «Основні цінності – 2».
Відвідувачів «острівця» Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка зустрічала Програмована роборука, розважала механізована колесна платформа на базі мікроконтролера Arduino, з керуванням через Bluetooth, механотрона модель з комплекту Lego Mindstorms EV3 – Lego-слон, що доречно гармонувала в контексті теми змагань, комплект діючої моделі бомби з часовим механізмом і логічних схем для її розмінування. Також були запропоновані два квести «Бомба» та «Місія нездійсненна».
Неменшу цікавість викликала лазерна сигналізація (квест). Відвідувачі та учасники мимоволі перекриваючи промені сигналізації здригалися від неочікуваного спрацювання дзвоника. Сигналізація виявилася досить складним квестом для проходження. Спростивши і удосконаливши установку зі студентами групи спеціальності «Комп’ютерні технології» ми обов’язково приймемо участь в заходах спрямованих на розвиток такого актуального і цікавого напряму, як діджиталізація та роботизація соціальних, побутових та виробничих процесів.
Учасники турніру отримали гарні враження, позитивні емоції та нових друзів.
Інформацію підготувала к.пед.н., доц. О.М.Трифонова