Навчальна практика «Навчання через гру» здобувачів першого (бакалаврського рівня) вищої освіти спеціальності «Дошкільна освіта»

Навчальна практика «Навчання через гру» здобувачів першого (бакалаврського рівня) вищої освіти спеціальності «Дошкільна освіта»

Важливим критерієм підготовки майбутнього вихователя ЗДО є проходження практики. Саме у безпосередньому контакті з дітьми та вихователями студенти перевіряють свою професійну підготовку, визначаються із доцільністю обраної спеціальності. Навчальна практика «Навчання через гру» проводиться в кінці 2 курсу. В її завдання входить: познайомитись з групою практики, організацією освітнього процесу, режимом роботи групи, з груповою кімнатою, її обладнанням, особливостями розвивального середовища для дітей,  визначити й описати роль педагога в ігровій діяльності дітей, провести ігри, руханки, фрагменти занять з урахуванням ігрового та діяльнісного підходів.

Як свідчать результати практики та карта рефлексії під час цієї практики студенти навчились: налагоджувати контакт з дітьми; покращили здатність слухати й спілкуватись з дітьми та колегами; розпізнавати індивідуальні потреби та особливості кожної дитини, адаптуючи навчальний матеріалів відповідно до цих потреб; ефективно планувати й проводити заняття, враховуючи вікові особливості дітей; отримали цінні поради від досвідчених вихователів що сприяло їх професійному зростанню.

Свої особисті враження та результати практики студенти представили в презентаціях.

Матеріали надані керівником практики професором,
завідуючою кафедрою дошкільної та початкової освіти Котелянець Н.В.

Презентація 1

Презентація 2

Презентація 3