Erasmus+ "UTTERLY" project news

UNIVERSITY TEACHERS’ CERTIFICATION CENTRES: INNOVATIVE APPROACH TO PROMOTION TEACHING EXCELLENCE (UTTERLY) under the framework of ERASMUS+ Programme

UNIVERSITY TEACHERS’ CERTIFICATION CENTRES: INNOVATIVE APPROACH TO PROMOTION TEACHING EXCELLENCE (UTTERLY) under the framework of ERASMUS+ Programme

В рамках реалізації програми Erasmus+ «Центри сертифікації викладачів: інноваційні підходи до досконалості викладання» (UTTERLY) викладачі Центральноукраїнського державного університету імені Володимира Винниченка Близнюкова Олена, старший викладач кафедри психології та соціальної роботи, та Верещак Юлія, викладач кафедри перекладу, прикладної та загальної лінгвістики, представили результати реалізації програми UTTERLY під час серії тренінгів, які відбуваються в Університеті Версаль-Сен-Кантен-ан-Івлін (UVSQ), м.Версаль, Франція.

Команда проєкту UTTERLY ЦДУ ім. В. Винниченка співпрацює з українськими та закордонними партнерами, і така довго очікувана зустріч в стінах одного із закордонних партнерів проєкту університету UVSQ стала чудовим майданчиком для обговорення досягнутих результатів, а також обміну досвідом із партнерами університетів Польщі, Литви та Франції.

Ректор Університету UVSQ професор Алан Буі та проректор з міжнародних звязків професор Ян Борм вітали учасників програми з таких міст України як Київ, Кривий Ріг, Кропивницький, Луцьк, Львів, Переяслав-Хмельницький, Полтава. Професор Маріуш Мазуркевич з Політехнічного Університету у м. Вроцлав (Польща) та доктор Аста Раупеліене з університету Вітаутаса Магнуса у м. Каунас (Литва) познайомили учасників із системою розробки навчальних програм, вимогами до професорсько-викладацького складу вищих навчальних закладів своїх країн, а також принципами організації курсів вдосконалення викладацької майстерності. Виступи студентів-учасників різноманітних програм обмінів допоможуть українським партнерам запропонувати нашим студентам розширені можливості участі як в коротко- так і довгострокових програмах обміну. Такий досвід є особливо безцінним у світлі необхідності трансформування системи вищої освіти в світі, де особливо ефективними в сучасних умовах можуть бути як змішана, так і гібридна форми навчання.