Accessibility Tools

Science

Молоді науковці ЦДПУ ім. В. Винниченка дослідили комунікативний імідж президента

Молоді вчені Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка активно проводять наукові дослідження у різних галузях. Підтвердженням цього стала презентація монографії «Комунікативний імідж президента», автором якої є Олена Олегівна Чорна – кандидат філологічних наук, старший викладач кафедри перекладу, прикладної та загальної лінгвістики, член Ради молодих вчених ЦДПУ ім. В. Винниченка.

Науковим редактором книги є ректор ЦДПУ ім. В. Винниченка, доктор філологічних наук, професор Олег Анатолійович Семенюк, який і розпочав захід, привітав гостей та розповів про свої особисті враження та підготовку книги до випуску у світ.

Монографію присвячено дослідженню феномену комунікативного іміджу глави держави. На матеріалі новітнього політичного дискурсу (2000–2016 рр.) проаналізовано комунікативний імідж Президентів України, США та Росії, визначено домінантні комунікативні ролі, стратегії та інтенції його побудови; схарактеризовано спільні та відмінні риси творення іміджу лідера країни на матеріалі трьох мов; розглянуто трансформацію комунікативного іміджу українського Президента протягом цього періоду. Книга налічує 24 тексти промов й інтерв’ю президентів України.

Від Ради молодих вчених на заході були присутні голова Ради молодих вчених ЦДПУ ім. В. Винниченка, к.пед.н., доц. О.М.Трифонова та секретар Ради молодих вчених ЦДПУ ім. В. Винниченка, к.геогр.н., доц. Ю.Ю.Сільченко.

Наприкінці заходу проректор з наукової роботи, доктор філологічних наук, професор Сергій Павлович Михида наголосив на високому науковому рівні презентованого видання та закликав всіх науковців більш активно презентувати свої наукові здобутки.