Science

Участь в роботі спеціалізованої вченої ради ДФ 26.053.044

Участь в роботі спеціалізованої вченої ради ДФ 26.053.044

Засідання спеціалізованої вченої ради ДФ 26.053.044 відбулося 07 грудня 2021 року у Національному педагогічному університеті імені М.П.Драгоманова. Рада утворена згідно Наказу МОН України № 1136 від 26.10.2021. На засіданні ради відбувся захист дисертаційної роботи Коростельової Євгенії Юріївни «Міжпредметні зв’язки в проєктній діяльності учнів основної школи як основа компетентнісного навчання фізики», поданої на здобуття наукового ступеня доктора філософії зі спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки. До участі в засіданні долучилася голова ради молодих вчених ЦДПУ О.М.Трифонова.

Наказом МОНУ (№ 1136 від 26.10.2021) до складу разової спеціалізованої вченої ради включено:

Голова ради: Чумак Микола Євгенович, д.пед.н, доцент, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова.

Рецензенти:

1. Вернидуб Роман Михайлович, д.філос.н., професор, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова.
2. Кириленко Олена Іванівна, к.пед.н., доцент, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова.

Опоненти:

1. Терещук Сергій Іванович, д.пед.н., доцент, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.
2. Трифонова Олена Михайлівна, д.пед.н., доцент, Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимир Винниченка.

Наукове середовище, що було створено під час роботи спеціалізованої вченої ради ДФ 26.053.044 , забезпечило можливість презентації та обговорення результатів дослідження щодо реалізації міжпредметних зв’язків у проєктній діяльності учнів основної школи як основа компетентнісного навчання фізики. В результаті таємного голосування рада прийняла рішення: присудити Коростельовій Євгенії Юріївні ступінь доктора філософії з галузі знань 01 Освіта/Педагогіка за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки. Актуальність цього дослідження пов’язана з тим, що в Україні в умовах відокремленого предметного навчання природничих предметів не існує єдиних підходів формування природничо-наукової грамотності засобами усіх природничих предметів. Таким чином, актуальною є проблема розроблення якісно нової системи реалізації міжпредметних зв’язків в закладі загальної середньої освіти ІІ ступеня, як основа компетентнісного навчання фізики. Саме цій проблематиці присвячене дослідження Є.Ю.Коростельової. Особливої уваги зазначене дослідження заслуговує у контексті підготовки майбутніх учителів зі спеціальності Середня освіта (Природничі науки).