![Проблеми білінгвальної освіти](/images/stories/news_2020/10/28-10-08-48/4_result.jpg)
Проблеми білінгвальної освіти
Проблеми білінгвальної освіти 19 жовтня 2020 року були обговорені під час семінару «Особливості реалізації білінгвального підходу в освітньому процесі з фізики» зі студентами спеціальності Середня освіта (Природничі науки). Керівником семінару стала голова ради молодих вчених О.М.Трифонова.
Під час семінару була презентована доповідь «A bilingual approach to teaching physics in high school» (доповідач: І.В.Вергун – аспірант кафедри природничих наук та методик їхнього навчання ЦДПУ (наук. кер.: д.пед.н., доц. О.М.Трифонова), вчитель фізики та інформатики Комунального закладу «НВО № 35 «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» позашкільний центр Кіровоградської міської ради Кіровоградської області»).
Учасники семінару обговорили тлумачення термінів «Білінгвізм», «Білінгвальний підхід», цілі впровадження ідей білінгвальної освіти, структуру відкритого білінгвально-орієнтованого освітнього середовища, основні аспекти реалізації білінгвального підходу в освітньому процесі з фізики.
- Інформацію надано радою молодих вчених