Рада молодих вчених ЦДПУ – співорганізатор та учасник ІX Міжнародної науково-практичної онлайн-інтернет конференції «Проблеми та інновації в природничо-математичній, технологічній І професійній освіті»
28 листопада 2019 року відбулося пленарне засідання ІX Міжнародної науково-практичної онлайн-інтернет конференції «Проблеми та інновації в природничо-математичній, технологічній і професійній освіті», співорганізатором і учасником якої є Рада молодих вчених ЦДПУ. Перед початком пленарного засідання всім учасникам конференції були представлені виставки декоративної творчості; виробів з тканини, металу, дерева; роботів; квадрокоптера та моделей виготовлених на 3D принтері, що є результатом діяльності студентів спеціальностей 015 Професійна освіта (Технологія виробів легкої промисловості), 015 Професійна освіта (Комп’ютерні технології), 014 Середня освіта (Трудове навчання та технології) та гуртка «Основи автоматизованих систем і робототехніки».
Конференція відбувалася на базі фізико-математичного факультету Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка. До участі у конференції долучилися співробітники відділу освіти, молоді та спорту Знам'янської районної державної адміністрації Кіровоградської області та 28 закладів вищої освіти та закладів загальної середньої освіти Кіровоградської області.
Онлайн обговорення матеріалів тривало з 18 до 29 листопада 2019 р. Всі охочі мали змогу прийняти участь в онлайн обговоренні наукових доробків своїх колег (https://www.cuspu.edu.ua/ua/ix-mizhnarodna-naukovo-praktychna-onlain-internet-konferentsiia-problemy-ta-innovatsii-v-pryrodnycho-matematychnii-tekhnolohichnii-i-profesiinii-osviti/pro-konferentsiiu). У підсумку до матеріалів конференції залишено понад 190 коментарів. Робота конференції відбувалася за наступними секціями:
1.Історія, зарубіжний та вітчизняний досвід, перспективи розвитку природничо-математичної, технологічної та професійної освіти.
2.Інновації в освіті: методологічні, теоретичні, практичні та методичні аспекти.
3.Застосування інформаційно-комунікаційних і комп’ютерних технологій та засобів навчання у природничо-математичній, технологічній та професійній освіті.
4.Теоретико-методологічні та психолого-педагогічні аспекти формування професійної компетентності студентів та учнів упроцесі навчання.
5.Актуальні проблеми освіти та технологійу середній та вищій школі.
6.Особливості створення та використання автоматизованих робототехнічних імехатронних систем в освітньому процесі.
- Інформацію надано радою молодих вчених