Accessibility Tools

UNIVERSITY NEWS

Студенти-географи беруть участь у програмі Education USA “Академія лідерства з інтернаціоналізації”

Студенти-географи беруть участь у програмі Education USA “Академія лідерства з інтернаціоналізації”

У вересні-листопаді 2022 року студенти спеціальності «Середня освіта (Географія)», які навчаються за освітньо-професійною програмою «Середня освіта (Географія та Мова і література (англійська)», беруть участь у віртуальному обміні зі студентами-географами Державного університету Південної Дакоти (місто Брукінз, США) за програмою Education USA “Академія лідерства з інтернаціоналізації”. Програма має на меті  об’єднання українських та американських викладачів та студентів за допомогою віртуальних технологій.

Модуль віртуального обміну з використанням інноваційної навчальної моделі COIL (Collaborative Online Internatoinal Learning) розроблено старшим викладачем кафедри природничих наук і методик їхнього навчання, кандидатом географічних наук Наталією Масловою у партнерстві з професором Джорджем Уайтом з Державного університету Південної Дакоти (США) в рамках вивчення дисципліни “Політична географія”.

У грудні 2021 року пані Наталя увійшла до двадцятки учасників програми Education USA “Академія лідерства з інтернаціоналізації” та пройшла курси COIL Foundation Workshop та COIL Design Workshop, які проводилися центром Державного університету штату Нью-Йорк (SUNY COIL Center) та мали на меті підготовку українських та американських партнерів до створення модулів віртуального обміну студентів.

15 вересня 2022 р. розпочався завершальний етап участі в програмі — реалізація віртуального обміну між американськими та українськими студентами.  Учасники зустрічей спілкуються в синхронному та асинхронному (у breakout rooms) режимах щочетверга з 17:00. до 18:20. Програмою передбачено 8 спільних зустрічей, на яких студенти обговорюватимуть суперечливі та проблемні питання сучасної політичної карти світу, зокрема геополітичних гарячих точок планети. В процесі колаборації студенти обміняються думками та подискутують про проблеми сепаратизму, міжнародних збройних конфліктів, анексії територій, існування квазідержавних утворень в різних регіонах світу тощо.Окрім навчальної мети, важливим завданням віртуального спілкування є донесення до американських студентів та викладачів обʼєктивної інформації про війну в Україні, про агресивні дії Російської Федерації проти України. За бажанням американських партнерів, три віртуальні зустрічі будуть присвячені ситуації в Україні. На обговорення виносяться питання анексії Криму, перший етап російсько-української війни на Донбасі (2014-2022 рр.), повномасштабне вторгнення Російської Федерації на територію України. Під час інших зустрічей студенти обміняються думками про проблеми Тайваню, Косово, нестабільності на Близькому Сході та інші осередки  геополітичної напруги.Віртуальна співпраця сформує у студентів досвід спільної проєктної діяльності, комунікаційні навички, уміння аргументовано висловлювати свою позицію, дискутувати. Не менш важливим результатом співпраці буде отриманий досвід міжкультурного спілкування та удосконалення мовних навичок.