Accessibility Tools

UNIVERSITY NEWS

Відбулася зустріч координаторів проєкту UTTERLY «Центри сертифікації викладачів: інноваційні підходи до досконалості викладання» у Вроцлаві

Відбулася зустріч координаторів проєкту UTTERLY «Центри сертифікації викладачів: інноваційні підходи до досконалості викладання» у Вроцлаві

20-23 вересня 2021 року на базі Вроцлавської політехніки (Вроцлавський технічний університет) відбулася робоча зустріч партнерів проєкту UTTERLY «Центри сертифікації викладачів: інноваційні підходи до досконалості викладання». У зустрічі взяли участь представники Вроцлавського технічного університету (Польща), університету Версаль-Сен-Кантен-ан-Івлін (Франція), Байройтського університету (Німеччина) та представники українських університетів, з-поміж яких: Інститут вищої освіти Національної академіі педагогічних наук України, Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка, університет Григорія Сковороди в Переяславі, Луцький національний технічний університет, а також Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка.

Вроцлавська політехніка займає 11-е місто серед университетів Польщі та 1120 місто у світі серед різних типів університетів. Сучасну технологічну освіту на 12 факультетах тут отримують 33 000 студентів. Програми навчання тісно пов’язані з науковими дослідженнями нових технологій, а саме: нанотехнологія, біотехнологія, телекомунікація, телеінформатика та інформаційні системи.

У ці дні Вроцлавська політехніка приймала партнерів Програми Європейського Союзу Еразмус+ з питань інноваційних підходів щодо удосконалення викладання, співпраці, партнерства, мобільності у сфері освіти. На пленарному засіданні з доповідями виступили Маріус Мазуркевич (Польща), Віталій Кухарський (Україна), Світлана Калашнікова (Україна), Ян Борм (Франція), Микола Теуфил (Німеччина).

Партнерами проєкту було обговорено результати робочого пакету № 1 та спрогнозовано напрями роботи з реалізації завдань робочого пакету № 2. Учасники круглого столу взяли участь у обговоренні результатів порівняльного аналізу проведеного дослідження серед професорсько-викладацького складу закладів вищої освіти, визначенні стратегію та модель удосконалення процесу викладання. До того ж, увага зосереджувалася на підготовці академічного та адміністративного персоналу центрів удосконалення викладання у закладах вищої освіти (CTEs), визначено критерії відбору. Участь у обговоренні взяли Володимир Черкасов (Кропивницький), Наталія Вавріюк (Луцьк), Світлана Цимбалюк (Київ), Світлана Тезикова (Ніжин), Оксана Ковтун (Переяслав).

Інформацію надано відділом міжнародних зв'язків