Перші кроки до педагогічного вдосконалення
10 травня 2018 року на базі КЗ «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського» відбувся обласний майстер-фест «Формуємо інформаційну культуру разом».
Студенти 3 і 6 курсів факультету філології та журналістики ЦДПУ ім. В. Винниченка разом з учителями з усієї області також відвідали фест. Відбулося занурення в педагогічну справу. У рамках цього заходу вчителі гуманітарно-естетичних дисциплін провели майстер-класи за різною спрямованістю. Усього було 5 сесії, під час яких одночасно відбувалося по 6 майстер-класів. Складно було обрати, який з них відвідати, тому що всі теми були цікаві. Ми відразу обрали 5 найцікавіших для нас тем. Викладачі, що були з нами на фесті, також турбувалися питанням, як встигнути відвідати всі майстер-класи, тому, щоб нічого не пропустити, просили нас розповідати цікавинки тих тренінгів, які їм не вдалося прослухати.
Перший МК і, як виявилося, - той, що запам’ятався найбільше, «Звичайні речі для незвичайних уроків» І. П. Мельник, учительки української мови та літератури СЗШ №3 м. Світловодська, випускниці факультету філології та журналістики нашого університету. Пані Ірина розповіла про те, як навчати дітей покоління «зет» і «альфа», як їх мотивувати та як з ними домовлятися. Але найважливіше, зазначила вчителька, знайти кут сприйняття дітьми інформації – це допоможе дивитися на світ їхніми очима та розуміти їх.
Другий МК «Як створити кейс-урок (на прикладі трагедії У. Шекспіра «Гамлет»)» Н. В. Рябухи, учителя зарубіжної літератури ЗШ №22 м. Кропивницького. Учителька розтлумачила поняття кейс-технології, його особливості, переваги та недоліки. На прикладі своїх напрацювань показала структуру такого уроку, а також поділилася джерелами, що допоможуть у створенні кейс-уроку.
Третій МК «Кроссенс: інтелектуальна розвага нового покоління» С. А. Онищенко. Учитель пояснила сутність кроссенсу та алгоритм його створення. При цьому було наголошено, що діти не вміють "фільтрувати інформацію" і їм потрібно допомагати в цьому.
Четвертий МК «Створення та наповнення освітнього сайту» Г. В. Скрипки. Педагог детально проілюструвала поетапну інструкцію створення освітнього сайту та дала поради щодо його наповнення. А також поділилася корисними джерелами: LearningApps.org, Educational Era, Learning.ua, Мова – ДНК нації.
Останній МК «Щастя та професійна діяльність: їх взаємозв’язок» І.О. Небеленчук ми, на жаль, не змогли відвідати, тому що коли зазирнули в аудиторію, вона були повністю заповнена – яблуку ніде впасти.
Коли я вийшла з будівлі Інституту післядипломної освіти, у мене склалося враження, ніби я справжня вчителька, що проходить курси підвищення кваліфікації. Це насправді дуже цікаво й захопливо – поглянути на таку колосальну роботу вчителів, усвідомити, що мало університетських знань, потрібно удосконалюватися протягом усього професійного шляху. Гадаю, більшість моїх одногрупниць погодяться зі мною, якщо я скажу, що ми всі винесли багато цікавого та корисного з фесту майстер-класів.
Мурадова Сабіна, студентка 3-го курсу факультету філології та журналістики.
- Інформацію надано факультетом української філології, іноземних мов та соціальних комунікацій