Accessibility Tools

fizmat_logo

Факультет інформаційних технологій, математики та природничих наук

Відкриті лекції на кафедрі інформаційних та цифрових технологій

Відкриті лекції на кафедрі інформаційних та цифрових технологій

На нашому факультеті вже стало гарною традицією проводити такі заняття, на яких кожен викладач може продемонструвати свої професійні вміння та навички, а також поділитися новаціями, отримати дружній обернений зв'язок від колег. Особливістю відкритої лекції є те, що вона з одного боку є звичайною, черговою лекцією освітнього процесу, яка націлена на студентів, а з іншого – є подією у професійній діяльності лектора та вимагає від нього спеціальної підготовки, щоб показати свою діяльність з кращого боку, продемонструвати колегам зразок педагогічної майстерності.

9 жовтня на шостій парі для студентів груп КН22Б та КН23Б-С освітньо-професійної програми «Комп’ютерні науки» доцент кафедри Пузікова Анна Валентинівна провела відкриту лекцію з дисципліни "Розподілені інформаційно-аналітичні системи" на тему "Вертикальна фрагментація таблиць". Були розглянуті два алгоритми вертикальної фрагментації глобальних відношень: алгоритм кластерізації  (Bond Energy Algorithm) і алгоритм розщеплення. Теоретичний матеріал вдало поєднувався з прикладами, що допомагало краще зрозуміти складні кроки алгоритму і спонукало студентів до обговорення їх ефективності.

2

А 10 жовтня на п’ятій парі для студентів груп КН22Б та КН23Б-С відкрите практичне заняття з дисципліни «Системний аналіз та теорія прийняття рішень» на тему «Проведення навчальної експертизи методом Делфі» провела Присяжнюк Олена Віталіївна. Під час заняття була організована робота студентів у групах, де кожен з них одночасно виконував дві ролі: Особи, яка організовує експертизу, та Експерта. Студенти завчасно приготувались до заняття: ними були підготовлені анкети-опитувальники для розсилки та бланк для самооцінки. Атмосфера заняття була жвава і зацікавлена і навіть аварійне відключення світла не стало на заваді, оскільки наші студенти дуже кмітливі та автономні і на заняття переважна більшість прийшла з ноутбуками. Досвід проведення навчальної експертизи став усім у нагоді!

1 3

Результати усіх Відкритих занять були обговорені із колегами. Були відмічені позитивні сторони лекторів, а також вказані побажання щодо поліпшення окремих елементів під час проведення відкритих занять. Відкриті заняття сприяють згуртуванню колективу кафедри, створенню концептуальної єдності науково-методичних підходів та дій щодо оптимізації освітнього процесу.

Марафон відкритих осінніх лекцій продовжується!

Інформацію надано доцентом кафедри ІЦТ
Присяжнюк О.В.