
Про академічну доброчесність від міжнародних спікерів
Доцентки О. Абрамова, О. Пуляк та студенти спеціальностей Середня освіта (Технології/ Трудове навчання та технології) – групи ТН24М, ТН22Б, ТН23Б; Професійна освіта (Цифрові технології) – група ЦТ24М факультету інформаційних технологій, математики та природничих наук взяли участь у міжнародній Zoom-конференції, присвяченій питанням академічної доброчесності та сучасним підходам до організації освітнього процесу.
Захід, організаторами якого виступив Міжнародний центр академічної доброчесності (ICAI), об’єднав спікерів із різних країн світу та дав можливість слухачам ознайомитися з передовим досвідом упровадження принципів доброчесності в освіті. Міжнародна конференція пройшла у форматі передісторії до Міжнародного дня дій за академічну доброчесність (IDoA 2025), що заплановано на 15 жовтня. Організатори поставили за мету пробудити ідеї, продемонструвати глобальні перспективи та надихнути студентів і викладачів до активної участі у відзначенні IDoA.
Присутні заслухали виступи міжнародних спікерів:
- Рейчел Горджап (Канада) представила тему року – «Щоденна доброчесність: відкрий свою суперсилу». Вона окреслила плани відзначення 10-ї річниці Міжнародного дня дій за академічну доброчесність, наголосила на важливості студентських ініціатив та залучення молоді до творчих форматів, зокрема конкурсу студентських коміксів, який має на меті популяризацію академічних цінностей у креативній формі.
- Зінат Хан (ОАЕ) презентувала діяльність Центру академічної доброчесності в Об’єднаних Арабських Еміратах. Вона поділилася досвідом організації міжшкільних дебатів, фестивалю короткометражних фільмів, а також програми «AI in my classroom», спрямованої на розвиток педагогічних навичок використання штучного інтелекту в навчанні.
- Лоретта Гофф (Ірландія) розповіла про Національний тиждень академічної доброчесності, що об’єднує університети Ірландії. У своєму виступі вона представила інтерактивні формати роботи зі здобувачами освіти: тренінги з критичного мислення, «академічне бінго», конкурс мемів та ресурсний хаб для відповідального використання генеративного ШІ.
- Дженні Мірон (Канада) поділилася досвідом організації заходів у Торонто. Серед них – AI prompt battle, студентські інтерактивні столи з інформаційними матеріалами, креативні акції на кшталт «Donut Cheat Day», що у невимушеній атмосфері нагадують молоді про цінність доброчесності.
- Ханна Гіффорд (Канада) запропонувала ідеї активностей для молоді, які легко адаптувати в університетах: «стіна суперсил доброчесності», інтерактивні вправи з виявлення академічних цінностей у щоденному житті та цифрові формати залучення молоді.
- Хурайра Фаатіма Музамміл (ОАЕ), представниця студентської робочої групи IDoA, презентувала власний ресурс для інформування однолітків про принципи академічної доброчесності.
Окремий блок конференції був присвячений обговоренню експертів у сфері академічної доброчесності – Томаса Ланкастера та Ірен Глендіннінг, які зупинилися на актуальних викликах та тенденціях розвитку цього напряму в освіті.
Участь у події дозволила викладачам і здобувачам нашого факультету долучитися до глобальної спільноти, яка розвиває культуру академічної доброчесності, ознайомитися з цікавими міжнародними практиками, обговорити актуальні питання в чаті та у фінальній частині заходу й отримати нові ідеї для впровадження.
Інформацію надано кафедрою технологічної та професійної освіти