Accessibility Tools

Виробнича практика як складова формування сучасного фахівця в освіті

Виробнича практика як складова формування сучасного фахівця в освіті

Першим важливим етапом у професійному становленні студентів другого (магістерського) рівня вищої освіти освітньо-професійної програми «Професійна освіта (Цифрові технології)» стала виробнича практика (за спеціалізацією).

Цей вид практичної підготовки проходив на базі підприємств, організацій, закладів освіти, науково-дослідницьких та інших установ, діяльність яких пов’язана з інформаційними технологіями, технічною підтримкою, мережею, поліграфією. Практика стала чудовою можливістю для студентів не лише поглибити професійні знання, а й долучитися до реального виробничого процесу, що сприяє формуванню професійних компетентностей. Особливу увагу під час практики було приділено вихованню поваги до обраної професії, формуванню навичок самоосвіти, аналітичного мислення та вміння приймати самостійні рішення.

Практична підготовка студентів передбачає безперервність і послідовність її проведення, а також оволодіння студентами практичних знань і вмінь відповідно до різних рівнів вищої освіти.

У суспільстві ХХІ ст. посилюється інноваційна роль педагогічної складової професійної освіти. Тож невід’ємною частиною підготовки студентів на другому (магістерському) рівні вищої освіти є виробнича практика в закладі професійної освіти.

Під час підсумкових конференцій студенти поділилися своїми враженнями, розповіли про досвід роботи у різних умовах, обговорили нові ідеї щодо вдосконалення підготовки фахівців із цифрових технологій, професійної освіти.

Такі заходи є надзвичайно важливими для розвитку професійної ідентичності, формування сучасного бачення ролі цифрових технологій у професійній освіті та успішної інтеграції в майбутню професійну діяльність.

Інформацію підготували д.пед.н., проф. М.І.Садовий та д.пед.н., проф. О.М.Трифонова