Проходження практики у школі: Занурення у навчальний процес

Проходження практики у школі: Занурення у навчальний процес

Моя практика в 3 класі стала для мене незабутнім та корисним досвідом. Я очікувала зустрітися з цікавими, допитливими та енергійними дітьми. І мої очікування цілком виправдалися!

Початок практики був хвилюючий. Але я була тепло прийнята до шкільного колективу і швидко відчула себе частиною цієї спільноти. Вчитель охоче представив мене учням і розповів про мою роль, як практиканта. Діти з цікавістю та дружелюбністю поставилися до моєї присутності в класі.

Але на цьому моє хвилювання не закінчилось, я відчула його знову готуючись до свого першого уроку. Під керівництвом досвідченого вчителя я ретельно продумувала структуру заняття, підбирала цікаві матеріали, отримала цінні поради та рекомендації, які допомогли мені почуватися впевненіше. Ця підготовка стала для мене незамінним досвідом.

Настав день, коли я провела свій перший урок – урок математики. Хвилювання змінилося на натхнення, коли я побачила зацікавлені обличчя учнів, які брали активну участь. Я намагалася зробити заняття інтерактивним, чергуючи пояснення, роботу в групах та індивідуальні завдання. Діти жваво відгукувалися на запропоновані мною завдання, демонструючи допитливість і прагнення знань, що мене тішило. Одним із найцінніших аспектів практики стало безпосереднє спілкування та взаємодія з учнями. Я шукала індивідуальний підхід до кожної дитини, приділяючи увагу їхнім потребам та інтересам.

Після закінчення практики я отримала цінний зворотний зв'язок від вчителя та учнів. Вчитель дав мені конструктивні коментарі щодо моїх уроків, відзначивши сильні сторони та сфери для подальшого розвитку. Його відгуки допомогли мені краще зрозуміти, де я можу вдосконалюватись, і надихнули мене на продовження навчання. Крім того, діти поділилися своїми враженнями, щиро відзначаючи, чим їм сподобалися мої заняття. Цей зворотний зв'язок став для мене важливим підтвердженням того, що я на правильному шляху.

Підбиваючи підсумки своєї практики в школі, я відчуваю почуття глибокого задоволення та наснаги. Цей досвід став для мене цінним кроком у моєму професійному розвитку. Я не лише набула практичних навичок проведення занять, а й отримала можливість спостерігати за майстерністю досвідченого вчителя, а також встановити теплі стосунки з учнями. Дуже вдячна КЗ «Красносілківському ліцею» та Центральноукраїнському державному університету імені Володимира Винниченка за цю можливість. Адже ця практика не лише зміцнила мою рішучість працювати з дітьми, а й надихнула мене на постійне вдосконалення своїх педагогічних та психологічних компетенцій.