Accessibility Tools

Науково-дослідна робота студентів спеціальності 016

Науково-дослідна робота студентів спеціальності 016 "Спеціальна освіта"

Науково-дослідна робота студентів – це комплекс заходів наукового, методичного, організаційного характеру, що забезпечує навчання студентів навичкам наукових досліджень відповідно до обраної спеціальності в межах навчального процесу й поза ним. Тому вже третій рік на кафедрі педагогіки та спеціальної освіти існує науковий логопедичний гурток “ЛОГОС” (науковий керівник канд. пед.наук доцент Кашуба Л.В., староста студентка СО20Б(42) Стрілець Віталіна).

Метою роботи студентського наукового гуртка “ЛОГОС” є створення умов для науково-дослідної діяльності здібних і талановитих студентів. Основними завданнями нашого гуртка є: виявлення талановитих та активних студентів; організація науково-дослідної роботи студентів; поглиблене вивчення студентами дисципліни “Логопедія з практикумом”; залучення студентів до наукових проблем кафедри педагогіки та спеціальної освіти.

Учасники гуртка - в основному студенти ІІ, ІІІ, ІУ курсів напряму 016 “Спеціальна освіта”. На кожному засіданні ми розглядаємо актуальні питання в логопедії, вчимося правильно формулювати мету, завдання, зміст наукових статей та творчих робіт.

Як результат, гуртківцями за 3 роки написана 21 стаття, та 11 гуртківців брало участь у Міжнародних студентських наукових конференціях. Не дивлячись на складні воєнні умови, ми продовжуємо працювати, нас чекають нові перемоги. Ми пишемо статті, творчі роботи на всеукраїнські конкурси, удосконалюємо свою науково-професійну майстерність та готуємося до вступу в магістратуру.

В квітні 2024 року відбувся ІІ етап конкурсу творчих робіт спеціальності 016 "Спеціальна освіта". З 4 студентів, які барли участь в конкурсі, 3 студента- члени гуртка "ЛОГОС" (Воробьова М., Переверзєва С., Сакаль В.). Студентка групи СО22Б(22) Сакаль В. з творчою робою "Особливості корекційної роботи з подолання стресів у дітей-переселенців в інклюзивному закладі освіти в умовах війни" виборола ІІІ місце.

2