Науково-дослідна робота

Конкурс фундаментальних наукових досліджень, прикладних наукових досліджень, науково-технічних (експериментальних) розробок, за рахунок коштів державного бюджету

Семінар 3. Процедура конкурсу НДР МОН. Супровідні документи

Семінар 2. Написання заявки проєкту. Самооцінювання. Оцінювання проєкту експертами МОН

Семінар 1. Вимоги до проєктів досліджень і розробок, які подаються на конкурс. Вибір тематики проєктів


Перший етап конкурсного відбору наукових проєктів МОН на 2024 рік фундаментальних та прикладних наукових досліджень, науково-технічних (експериментальних) розробок

Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 11.09.2023 № 1113 був оголошений конкурсний відбір проєктів фундаментальних наукових досліджень, прикладних наукових досліджень, науково-технічних (експериментальних) розробок, виконавцями яких є заклади вищої освіти та наукові установи, що належать до сфери управління Міністерства освіти і науки України.

Перший етап відбувся в університеті з 12 вересня до 12 жовтня 2023 року. У першому етапі конкурсу взяли участь проєкти:

  1. “Розробка технологій формування soft skills суб’єктів освітнього процесу в умовах воєнного стану та повоєнного відновлення України”. Керівник: д.пед.н., проф. Окольнича Т.В. 
  2. “Центр вивчення та проєктування (R&D) безпілотних технологій”. Керівник: к. пед.н., доц. Шлянчак С.О. 
  3. “Теорія і практика здоров’язбереження студентської молоді засобами мультимедійних технологій в умовах військового стану”. Керівник: к.пед.н., доц. Маркова О.В. 

Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 27.12.2023 № 1572 були оголошені результати конкурсного відбору проектів фундаментальних наукових досліджень, прикладних наукових досліджень, науково-технічних (експериментальних) розробок.

Сектор заочного та дистанційного навчання

Напрямки діяльності сектору заочного та дистанційного навчання

Сектор заочного та дистанційного навчання є підрозділом навчально-методичного відділу.

Цілі та завдання сектору:

– вивчення і аналіз нормативних документів щодо планування і організації освітнього процесу та впровадження їх вимог у освітню діяльність Університету;

– моніторинг стану вивчення передового педагогічного досвіду з метою підвищення якості навчання і організації освітнього процесу в роботі зі студентами заочної форми навчання;

– участь в укладанні інструктивно-організаційних документів, які регламентують: планування освітнього процесу в університеті; моніторинговий аналіз успішності студентів;

– організаційний супровід реалізації навчальних та робочих планів для заочної форми навчання;

– участь у формуванні навчального навантаження науково-педагогічних працівників;

– збір і аналіз даних про пропуски студентами навчальних занять, підготовка семестрового і річного звіту з цього питання;

– підготовка матеріалів, статистичної та звітної інформації для МОН України, до звітних доповідей ректора і проректора з науково-педагогічної роботи відповідно до напрямків діяльності відділу;

– участь в нарадах, які проводяться в Університеті з питань компетенції відділу;

– надання, з дозволу ректорату, інформації та документів з питань, які відносяться до компетенції відділу;

– видача академічних довідок студентам заочної форми навчання;

– видача викликів на сесію студентам заочної форми навчання;

– участь у складанні розкладу занять деканатами факультетів.

Документація

Завідувач педагогічною практикою університету

Напрямки діяльності завідувача педагогічною практикою університету

Основні функції:

Основною функцією завідувача педагогічної практики є навчально-методичне, консультативне, інформаційне забезпечення здійснення виробничих та виробничо-педагогічних практик студентами ЦДУ ім. В. Винниченка.

А саме:

– участь в настановчих та підсумкових конференціях з практики;

– участь у розробці інструктивно-методичних матеріалів з практики (положення), контроль за розробкою програм практики;

– координація роботи випускових кафедр щодо укладення договорів з базами практик, угод про співпрацю з місцевими органами виконавчої влади, підприємствами, установами та організаціями потенційними роботодавцями;

– загальний контроль за проведенням практики, зокрема станом виконання програм практик, веденням документації, відвідуванням баз практик студентами та керівниками від кафедр, складанням звітної документації керівниками практик;

– узагальнення досвіду проведення практик, внесення пропозицій щодо її поліпшення.

Документація

Напрями діяльності сектору внутрішнього забезпечення якості освіти

Сектор із забезпечення якості освіти є підрозділом відділу забезпечення якості та цифрового супроводу освіти.

Мета діяльності: контроль за якістю освітнього процесу, забезпечення функціонування внутрішньої системи управління якістю освітнього процесу.

Основні завдання:

– сприяння реалізації стратегії ЦДПУ імені В. Винниченка в сфері забезпечення якості освіти;

– координація дій структурних підрозділів Університету, спрямованих на забезпечення якості освіти, його відповідності сучасному рівню розвитку науки;

– здійснення системи заходів з внутрішнього моніторингу якості освіти та забезпечення можливостей їх використання в процесі прийняття управлінських рішень та вдосконалення якості освітнього процесу;

– інформаційно-організаційне супроводження рейтингової системи оцінювання науково-педагогічної діяльності викладачів університету;

– проведення опитувань здобувачів вищої освіти, випускників, науково- педагогічних працівників;

– розроблення засобів, нормативів і технологій контролю й оцінки якості освіти в університеті;

– підготовка необхідної інформації за результатами моніторингу якості освіти університету для ректорату, засідань вченої ради університету та пропозицій щодо підвищення якості освітнього процесу;

– участь у здійсненні моніторингу якості навчальних досягнень студентів університету, результатів атестації;

– участь у здійсненні моніторингу освітніх програм та забезпеченні їхного обговорення та оновлення;

– участь у забезпеченні принципів академічної доброчесності учасників освітнього процесу

Сектор обслуговування ЄДЕБО, інформації та статистики

Напрямки діяльності сектору обслуговування ЄДЕБО, інформації та статистики

Сектор обслуговування ЄДЕБО є підрозділом навчально-методичного відділу.

Мета діяльності: координація та контроль дій структурних підрозділів університету з питань ведення Єдиної державної електронної бази з питань освіти (ЄДЕБО) – автоматизованої системи збирання, оброблення, зберігання та захисту даних, в тому числі персональних, щодо надавачів та отримувачів освітніх послуг.

Основні завдання:

– організація робіт технічного супроводження процесу формування та ведення у Єдиній державній електронній базі з питань освіти обліку даних стосовно діяльності Університету, наповнення щорічного звіту закладу вищої освіти «Ступені ризику»;

– збір, обробку, аналіз та підготовка документів до верифікації в ЄДЕБО;

– створення та супроводження електронної бази даних студентів Університету стосовно замовлення студентських квитків, документів про освіту державного зразка та додатків до них європейського зразка (DIPLOMA SUPPLEMENT) (спільна робота з деканатами факультетів);

– супровід роботи технічних секретарів приймальної комісії під час вступної кампанії;

– забезпечення роботи консультаційного пункту для реєстрації електронних кабінетів, виправлення помилок та вирішення спірних питань під час подання електронних заяв на вступ;

– перевірка та внесення до ЄДЕБО підтверджуючих документів для осіб зі спеціальними умовами вступу;

– здійснення зарахування абітурієнтів до закладу вищої освіти та переведення на державну основу осіб пільгових категорій;

– формування конкурсних пропозицій обсягу прийому на навчання та випуску фахівців із вищою освітою;

– участь у підготовці пропозицій до обсягів державного замовлення на підготовку та випуск фахівців;

– внесення обсягів державного замовлення на підготовку здобувачів вищої освіти, виділених конкурсною комісією МОН України;

– отримання від факультетів даних про рух контингенту здобувачів вищої освіти та своєчасна їх обробка, зведення даних по наповнюваності груп студентами; підготовка статистичного звіту про рух контингенту студентів закладу вищої освіти (щомісячно, щосеместрово, щорічно);

– складання звіту закладу вищої освіти на початок навчального року за формою 2-3нк;

– замовлення сертифікатів для підключення нових користувачів ЄДЕБО та повторна генерацію ключів діючих користувачів.

Документація