Accessibility Tools

Обговорення

  • 9:33:03, Сергій Дьомін, Заслужений артист України, Кіровоград, Україна

    Добрый день, уважаемые участники конференции! Очень рад возможности общения с вами. Сегодняшний мир состоит из проблем самого разного свойства. Педагогика как наука - это сложнейший живой организм, нуждающийся в постоянном самосовершенствовании. Педагог-музыкант, в свою очередь, должен осознавать тот факт, что его предмет в школе не пауза в расписании уроков, а один из важнейших составляющих формирования духовно-нравственных и морально-эстетических качеств человека. Движение вперед, поиск новых - понятных, доступных и увлекающих средств и способов передачи знаний, - вот, на наш взгляд, наша основная задача в современном мире. Удачи вам, уважаемые коллеги!

  • 10:30:10, Анжелика Тертилова, Кіровоград

    Уважаемые участники Интернет-конференции! Разрешите поприветствовать всех вас в этот важный для всех нас день, когда современный мир с его огромными возможностями, дарит нам возможность общения !!! Так и должно быть. ведь для людей. делающих одно дело. не должно быть препятствий в виде расстояния или языка. Все мы- люди, и живя в нашем современном сложном мире, мы испытываем одни и те же потребности. Одна из проблем современной педагогики, как и современного общества, состоит в сохранении здоровья человека, будь он хоть школьник, или студент,или преподаватель. Особенно важно знать правила выживания в современном мире педагогам, так как их роль в воспитании подрастающего поколения неоспорима. Проблема сохранения здоровья современного человека неразрывно связана со многими другими проблемами- социальными. экологическими. психологическими. моральными и др. Но, как говорят у нас на Украине- я желаю всем вам, дорогие участники конференции.крепкого здоровья. без которого невозможен полноценный плодотворный труд и самореализация личности. Остальное, уважаемые коллеги. купим!

  • 11:14:30, Ірина Шепенюк, Чернівці, Україна

    Доброго дня, шановні учасники конференції! Дуже цікаво ознайомитись із Вашими думками, результатами проведених Вами досліджень. Тематика досліджень є дуже актуальною, адже виховний і здоров`язберігаючий потенціал сучасної освіти є надзвичайно потужним, якщо вміло його використовувати. Сподіваюсь на подальшу співпрацю! Бажаю успіхів!!!

  • 11:40:30, Анжелика Тертилова, Кіровоград

    До статті Юлії Зайцевої , м. Полтава
    Шановна Юлія Вікторівна! Уважно перечитала Вашу статтю на дуже важливу тему формування здорового сосібу життя особистості. Мені сподобався живий та зрозумілий стиль написання статті. Адже дуже важливо, на мій погляд те, що Ви висвітлили дуже важливий аспект недосконалого фізичного виховання в сучасній школі. Сумна статистика смертей під час уроків фізкультури збільшується, здоров'я підростаючого покоління погіршується,нормативи фізичних вправ зменшуються. Ви у своїй статті вказуєте на низку факторів. які сприяють формуванню збереження здоров'я. Мені особливо сподобався момент, на який Ви вказуєте, як на складовий чинник формування збереження здоров'я. Це фактор оволодіння методиками самоконтролю. Адже ще відомий вчений і клініцист М. Амосов в своїх працях вказував на недоліки у підготовці вчителів фізичної культури. Зокрема, цей відомий лікар і талановитий педагог звертав увагу на відсутність формування на уроках фізкультури таких необхіних навичок, як вправи на самоконтроль. Тому гадаю. що Ваша стаття має великий потенціал до вдосконалення, А ще хочу додати, що саме ций розділ відносно формування навичок самоконтролю у школярів можна виділити у подальшому в окрему статтю. Особисто я маю ще й середню медичну освіту та досвід праці масажистом та інструктором лікувальної фізкультури у дитячих оздоровчих центрах, тому вважаю підняту Вами, Юлія Вікторівна, тему, дуже важливою та гідною широкого практичного застосування.Щиро дякую за корисну співпрацю. З повагою- А.Тертилова, Кіровоград.

  • 12:25:57, Ірина Шепенюк, Чернівці, Україна

    К статье Анжелики Тертиловой г. Кировоград Уважаемая Анжелика! С большим интересом прочитала Вашу статью. Работая в системе последипломного педагогического образования, часто приходится сталкиваться с проблемой профессионального выгорания и профессиональной деформации педагогов. К сожалению сверхскоростной ритм современной жизни и большой объём работы зачастую не дают возможности педагогам заботится о своём здоровье, отдыхать полноценно. Одним из главных факторов, негативно влияющих на здоровье, является недостаток двигательной активности и "правильных" физических нагрузок. Поэтому лечебный массаж является прекрасным средством для частичного решения указанных проблем. В своей статье Вы раскрыли исторический аспект, современные научные подходы к лечебному массажу как методу медицинской реабилитации. Думаю, что в перспективе в нашем институте последипломного педагогического образования для педагогов будет открыт Центр медицинской реабилитации с обязательным массажным кабинетом!!! Большое спасибо за полезную информацию! Надеюсь на дальнейшее сотрудничество! С уважением Ирина Шепенюк.

  • 13:57:30, Ольга Сушкевич, Кіровоград (Україна)

    До статті Ольги Дацків (Тернопіль).
    Шановна авторка пропонує шляхи трансформації навчального матеріалу та діяльності у закладах освіти у корисний, а не лише освітньо значимий процес. Важливим є те, що кожен педагог, доклавши певних зусиль, може створити здорову, доброзичливу навчальну ситуацію, яка не виснажує, а навпаки додає сил та надихає і учнів, і педагога. Дякуємо за цікавий та неординарний підхід! Ольга Сушкевич, начальник відділу міжнародних зв'язків КДПУ, організатор конференції.

  • 14:09:30, Анжелика Тертилова, Кіровоград (Україна)

    Уважаемая, Ирина Шепенюк!
    Я очень рада, что мои размышления по поводу пользы массажа в учебных заведениях находят поддержку среди участников конференции. Здорово, что я Вас вдохновляю на создание оздоровительного центра при Вашем учреждении. Ведь педагоги заслуживают того, чтобы о них заботились. Меня также неоднократно посещали мысли о создании аналогичного центра при нашем вузе. Надеюсь, эти замыслы реализуются. Очень благодарна Вам за позитивный отзыв на мою статью!

  • 14:46:53, Аліна Тимошенко, Кіровоград (Україна)

    До статті Сергія Філімонова (Ялта).
    Шановний Сергію Павловичу! Хотілося поділитися враженнями від прочитання Вашої розвідки. Вона є цілком завершеним, ґрунтовним дослідженням праць не тільки українських, а й іноземних учених, Оскільки виклад основного матеріалу побудований шляхом узагальненого аналізу поглядів дослідників до визначення поняття "дозвілля", це дає можливість простежити розвиток цього терміну в діахронічному аспекті. Дякую за Ваш огляд, дізналась для себе багато нового та корисного. Хотіла запитати, а яке Ваше ставлення до західної моделі дозвілля? З повагою аспірантка КДПУ Аліна Тимошенко

  • 14:58:32, Людмила Царьова, Кіровоград (Україна)

    До статті Володимира Черкасова (Кіровоград).
    Шановний Володимире Федоровичю! Дякуємо за змістовну статтю щодо музично-просвітницької діяльності Б.Асаф`єва, В.Шацької, Б.Яворського. Вивчення педагогічної діяльності зазначених відомих діячів у галузі музично-освітньої системи першої половини ХХ століття дозволить значно збагатити практику роботи загальноосвітніх шкіл новими концепціями та підходами. Безумовно, це сприятиме підвищенню ефективності музично-естетичного виховання дітей та учнівської молоді. З повагою Людмила Царьова.

  • 17:44:56, Ольга Дацків, Тернопіль (Україна)

    Вітання всім учасникам конференції!
    Шановна Ольго Сушкевич!
    Щиро дякую Вам за позитивний відгук на мою статтю, а всім колегам за цікаві ідеї. Читаючи статті Ірини Шепенюк, Інни Шишової, Наталії Тимошенко дізналася багато корисного.
    З повагою, Ольга Дацків.

ДОСЛІДНИЦЬКО-ПРОЕКТИВНА ПІДГОТОВКА МАГІСТРІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА

Алла  Растригіна,
Сергій Дьомін

(Кіровоград, Україна)

В статті визначено основні завдання щодо дослідницько-проективної  діяльності студентів освітньо-кваліфікаційного рівня „магістр” та окреслено шляхи  її удосконалення  в процесі асистентської практики як важливої складової професійної підготовки майбутнього фахівця-музиканта.

Ключові слова: дослідницька діяльність,  підготовка майбутнього педагога-музиканта, особистісний творчий потенціал, інноваційні технології,асистентська практика, суб’єктність, метод проектів, портфоліо.

 

The article defines the main tasks ofresearch andprojectiveactivities of M.A. students and outlines the ways of its improvement in the process of teaching practice as an important element of their professional training as a future specialist-musician.

Keywords: research work, training of a future teacher-musician, personality creative potential, innovative technologies, assistant practice, subjectivity, method of projects, portfolio.

Детальніше...

МУЗИЧНО-ПРОСВІТНИЦЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ Б.АСАФ’ЄВА, В.ШАЦЬКОЇ, Б.ЯВОРСЬКОГО

Володимир ЧЕРКАСОВ
(Кіровоград)

У статті обґрунтовано музично-просвітницьку діяльність відомих діячів у галузі музично-освітньої системи першої половини ХХ століття, з-поміж яких:Б.Асаф’єв, В.Шацька, Б.Яворський.

Ключові слова:загальна музична освіта, вчителі музики і співів, музично-естетичне виховання, слухання музики, хоровий спів, імпровізація, рухи під музику.

 

The article shows  the music and educational activities of famous figures in the field of music educationalsystemof thefirst half of the twentieth century, among them: B.Asafyev,V.Shatska, B.Yavorskyy.

Keywords:general music education, teachersof musicand singing, musical and aesthetic education, listening to music, choral singing, improvisation, movemenst to music.

Детальніше...

РІВЕНЬ ВАЛЕОЛОГІЧНИХ ЗНАНЬ У СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНОГО ВУЗУ ПРИ ВИВЧЕННІ КУРСУ «ВІКОВА ФІЗІОЛОГІЯ ТА ВАЛЕОЛОГІЯ»

Володимир Скороход,
Тетяна Руденко

(Кіровоград, Україна)

Розкрито сутність та основні складові готовності майбутніх учителів до валеологічної діяльності. Подано опис та наведено окремі результати констатувального та формувального педагогічного експерименту.

Ключові слова:здоров’я, здоровий спосіб життя, критерії, показники, рівні готовності, дидактичне забезпечення, ефективна реалізація.

 

The essence and main components of prospective school teachers’ readiness for valeological educationare revealed.The description and the results of the statement of pedagogical experiment are given.

Key words:health, healthy life-style,criteria, rates, maturity level, methodological support, effective realization.

Детальніше...

ВЪЗПИТАТЕЛНАТА РАБОТА НА УЧИТЕЛЯ ЗА РАЗВИТИЕ НА СОЦИАЛНИЯ ИНТЕРЕС ПРИ ДЕЦА В ПРЕДУЧИЛИЩНА ВЪЗРАСТ

Неделина Здравкова,
Дочка Цветкова

(Стара Загора, България)

Социалният интерес е ключова концепция в теорията А. Адлер. Представени са възгледите на А. Адлер за социалния интерес и връзката му с условията на средата в която расте и се развива детето. В статията представяме резултати от проучване на развитието на социалния интерес при деца в предучилищна възраст, отглеждани в семейство и в институция.

Ключови думи: социален интерес, социална институция, деца лишени от родителска грижа.

 

Social interest is a key concept in the theory of A. Adler. In this paper we present the results of the study of the development of social interest in preschool children reared in family and in institutions.

Key words:social institution, children without parental careq social interest, social institution

Детальніше...