Accessibility Tools

Обговорення

  • 12:55:47, Гавриленко Ольга Миколаївна, Україна, Кіровоград

    Шановні організатори інтернет-конференції з Болгарії та Кіровограда! Вдячна за можливість поспілкуватись з авторами статей. Актуальною є проблема формування готовності, зокрема майбутніх учителів до професійного застосування інформаційно-комунікаційних технологій навчання. Мені вдалось порівняти стан розвитку цієї проблеми на Україні та у Болгарії і переконатись у правильності обраного шляху власного дослідження. Бажаю всім успіху!

  • 15:26:39, Яна Пархета, Кіровоград (Україна)

    До статті Олени Берестенко.
    У теперішніх умовах праці педагоги часто дбають лише про своє чесне ім’я, швидкоплинний рух кар’єри. Таким чином, іноді втрачаються інтереси вихованців. У кожному класі є учні з неблагополучних сімей. Це вимагає додаткової роботи учителів із колективом класу. Окремі аспекти педагогічних ідей А. С. Макаренка варто застосовувати у сучасній школі. Тому стаття шановної авторки є цікавою та актуальною.

  • 15:34:59, Сергієнко Володимир Петрович, Україна, Київ

    Кіровоград знову приємно здивував! Скільки корисної інформації, скільки задоволення від змісту статей, коментарів. привіт керівнику секції Валерію Вікторовичу, який зумів зібрати цілу кагорту науковців і посперечатись між собою відверто.
    Привіт болгарським колегам. Ваші статті є грунтовними і для нас у великій мірі новими. Потрібно спілкуватись і досягати успіхів, обмінюватись думками, ідеями. Особливо приємно було читати те, що стосується створення тестів, критеріїв оцінювання успішності учнів, студентів.
    Всім добра і злагоди!

  • 15:40:53, Стадніченко Світлана Миколаївна, Дніпропетровськ, Україна

    Мені. як викладачу медичного університету було цікаво ознайомитись із зарубіжним досвідом щодо педагогічних досліджень. Такі конференції, Миколо Іллічу та Антоніно Колєва, проводьте систематично, адже ми інформацією цікавимось і читаємо, вчимось.
    Підтримуємо таке спілкування!

  • 15:46:29, Аліна Тимошенко, Кіровоград (Україна)

    До статті Віктора Куліша.
    Статття присвячена актуальній проблемі професійного самовизначення майбутнього фахівця, що є визначальним для процесу професійної самореалізізації особистості, Шановний автор указує на основні аспекти професійного самовизначення особистості та чинники, що впливають на розвиток невизначеності майбутнього фахівця. Крім того, дослідник називає основні шляхи подолання професійної невизначеності, використання яких дасть змогу розв'язати проблеми в професійному становленні майбутнього фахівця. Дякую за змістовну статтю. З повагою аспірантка КДПУ ім.В.Винниченка

СОЦИАЛЬНО-ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ СТАНОВЛЕНИЕ БУДУЩЕГО УЧИТЕЛЯ В УСЛОВИЯХ УНИВЕРСИТЕТСКОГО ОБРАЗОВАНИЯ

Л.В.Кондрашова
(Черкассы, Украина)

У статті розкривається етико-професійний аспект підготовки майбутніх педагогів у системі університетської освіти, конкретизується мета, зміст, підходи її реалізації, розглядаються можливості університетської освіти в соціально-професійному становленні особистості майбутніх педагогів

Ключові слова: соціально-професійне становлення, етико-професійна підготовка, професійні цінності і смисли.

 

В статье раскрывается этико-профессиональная подготовка будущих педагогов в системе университетского образования, конкретизируется цель, содержание, подходы ее реализации, рассматриваются возможности университетского образования в социально-профессиональном становлении личности будущих педагогов.

Ключевые слова: социально-профессиональное становление, этико-профессиональная подготовка, профессиональные ценности и смыслы.

Детальніше...

ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТТЯ ІНТЕЛЕКТУ У РІЗНИХ КОНЦЕПЦІЯХ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ

Світлана Єфіменко
(Кіровоград, Україна)

Автором статті розглянуте поняття інтелекту на основі аналізу зарубіжних та вітчизняних наукових підходів. В статті проаналізовані основні теорії структури інтелекту. Запропоновані поради щодо розвитку інтелекту студентів.

Ключові слова: інтелект, теорії інтелекту, структура інтелекту.

 

The article runs about the intellect. The author of the article analyses the basic theories of intellect’s structure. In inclusion the author gives some advice about developing student’s intellect.

Кeywords: intellect, theories of intellect, structure of intellect.

Детальніше...

ПЕДАГОГІЧНА САМОЕФЕКТИВНІСТЬ ЯК УМОВА ТВОРЧОЇ САМОСТІЙНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ

Світлана Грозан
                                                                                     (Україна,  Кіровоград)

У статті розглядається сутність понять “творча самостійність”, “педагогічна самоефективність”, теоретично обґрунтовується вплив педагогічної самоефективності на процес становлення творчої самостійності майбутніх учителів музики.

Ключові слова: педагогічна самоефективність, творча самостійність, педагогічна компетентність, мотивація, самооцінка.

 

The article deals with the essence of the notions “creative independence”; “pedagogical self-efficiency”.The author substantiates theoretically the influence of pedagogical self-efficiency on the process ofindependent formation of future music teachers.

Key words:pedagogical self- efficiency, creative independence, pedagogical competence, motivation, self-rating.

Детальніше...

УДОСКОНАЛЕННЯ СОЦІАЛЬНО ОРІЄНТОВАНОЇ ТЕХНІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ

Володимир Сергієнко,
Ігор Войтович
(
Київ, Україна)

Розкрито причини та особливості соціально орієнтованої технічної підготовки майбутніх учителів інформатики. Висвітлено соціальні функції вчителя інформатики з урахуванням потреб суспільно-економічного розвитку суспільства. Описано модель конкурентоспроможного вчителя інформатики, що складається із суми ознак, які є основою структури соціальних, психологічних і професійних рис.

Ключові слова: соціальна орієнтація вищої освіти, технічна підготовка майбутніх учителів інформатики, соціальні функції й конкурентоспроможність учителя інформатики

 

The article reveals the causes and characteristics of socially oriented technical training of future teachers of computer science. The social functions of IT teachers are considered in regard of socio-economic development of society. The model of a competitive teacher of computer science which consists of the sum of traits that are the basis of the structure of social, psychological and proffesional characteristics.

Keywords:social orientation of higher education, technical training of future teachers of computer science, social functions and competitiveness of teachers of computer science.

Детальніше...