ВПРОВАДЖЕННЯ НОВІТНІХ ПІДХОДІВ У НАВЧАННІ СТУДЕНТІВ ТЕХНІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ В АНГЛІЇ (КІНЕЦЬ ХІХ – ПОЧАТОК ХХ СТ.СТ.)
Ірина Головко
(Кіровоград, Україна)
У статті йдеться про шляхи покращення професійної підготовки висококваліфікованих робітників шляхом впровадження новітніх підходів у навчанні спеціалістів технічних спеціальностей в Англії наприкінці ХІХ – початку ХХ ст.ст. на прикладі технічного коледжу Фінсбурі як новатора в запровадженні евристичного методу навчання.
Ключові слова: Професійна підготовка, технічна освіта,новітні підходи в навчанні, евристичний метод
The article touches upon the necessity of improving workers’ trade training by means of new approaches and effective teaching technologies’ applicationin England at the end of the XIX – beginning of the XX centuries. The technical college Finsbury is taken as a prominent example of a pioneer of heuristic method’s implementation in teaching the students of technical specialties.
Key words: Workers’ trade training, technical education, new approaches and effective teaching technologies, heuristic method