Accessibility Tools

Національно-патріотичні імперативи в системі виховання студентів кафедри хореографічних дисциплін та ансамблю «ПРОЛІСОК»

Похиленко Віктор Федорович -

народний артист України

професор кафедри хореографічних дисциплін

Кіровоградського державного педагогічного університету

імені Володимира Винниченка

головний балетмейстер-постановник 

народного хореографічного ансамблю "ПРОЛІСОК"

Кіровоградського обласного навчально-виховного комплексу

(гімназія-інтернат - школа мистецтв)

e-mail:[email protected]

 

 

Анотація

  У статті розглядаються можливості хореографічного мистецтва щодо національно- патріотичного виховання учнівської та студентської молоді. Аналізується власний практичний досвід та пошук шляхів у вирішенні проблеми національно-патріотичного виховання молодого покоління засобами народної творчості та танцювального етнографічного матеріалу у сучасних умовах функціонування системи освіти України, зокрема в Кіровоградському облкомплексі (гімназія- інтернат – школа мистецтв) та на кафедрі хореографічних дисциплін мистецького факультету КДПУ ім. В. Винниченка.

Ключові слова: національно-патріотичне виховання, духовні цінності, єдність творчих надбань, танцювальний етнографічний матеріал, обробка фольклорного першоджерела, локальні та регіональні особливості танцю.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Авраменко В. К. Українські національні танки, музика і стрій. / Голівуд, 1947. – 80 с.
2. Верховинець В. М. Весняночка / В. М. Верховинець – К: Музична Україна, 1979. – 339 с.
3. Вірський П. П. Передмова до четвертого видання / В. М.Верховинець. Теорія українського народного танцю. – 5-е вид. – К.: Музична Україна, 1990. – С. 11–12.
та
хореографічної культури народу, сприяє розвитку свідомості, патріотичних
4. Вантух М. М. Роль народної хореографії узбереженні культурного розмаїття світу // Матеріали науково-практичної конференції. – К., 2004.
5. Василенко К. Ю. Репертуар – як фактор патріотичного та інтернаціонального виховання студентів // Поширення світоглядного спрямування викладання профілюючих дисциплін: Зб. наук. пр. – К.: КДІК. 1988.
6. Кривохижа А. М. Гармонія танцю / Публікація: Кіровоград РВЦ КДПУ ім. В.Винниченка 2003. – 100 с.
7. Комплексна програма художньо- естетичного виховання учнів у загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладах. [Електронний ресурс]. – Режим доступу до статті: http://www.yur- info.org.ua/index.php? (посилання зовнішнє). – Заголовок з екрана.
8. Лисак В. Особливості національного виховання молоді в історичному аспекті / В. Лисак [Електронний ресурс] Режим доступу до статті: http://old.lnu.edu.ua/Pedagogika/periodic/visnyk (посилання зовнішнє). – Заголовок з екрана.
9. Островська К. В. Збереження та розвиток національної хореографічної спадщини. // Вісник ХДАДМ. Музично-театральне мистецтво. – Харків, 2011. – С. 202.
10. Сухомлинський В.О. Батьківська педагогікаГетьманська!? [Електронний ресурс]. – Режим доступу до статті: http://narodna.pravda.com.ua/nation (посилання зовнішнє). – Заголовок з екрана.