Accessibility Tools

Жукова Олександра Миколаївна

zhuk_.jpg

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Викладач кафедри іноземної філології
 
     У 1999 році вступила, а в 2004 році закінчила факультет іноземних мов КДПУ імені Володимира Винниченка за спеціальністю «Педагогіка і методика середньої освіти. Мова та література (англійська)» та здобула кваліфікацію вчителя англійської мови, зарубіжної літератури та української мови і літератури основної і старшої школи. 
    На кафедрі іноземної філології працюю з 2005 року. 
     У 2006 році вступила до аспірантури на кафедру української літератури КДПУ імені Володимира Винниченка. У 2009 році закінчила аспірантуру. 
     25 лютого 2010 р. захистила кандидатську дисертацію на тему: «Колористика української прози доби модернізму (на матеріалі новелістики М. Коцюбинського, О. Кобилянської, В. Винниченка)» (науковий керівник професор С.П. Михида), на основі чого 22 грудня 20010 року мені було присуджено науковий ступінь кандидата філологічних наук зі спеціальності українська література.
Наукові інтереси: українська література доби модернізму, колористика, психосемантика.
Стажування: з 14.01.2013 по 15.02. 2013р.р. Кіровоградський Національний  Технічний Університет, кафедра іноземних мов. Тема стажування: «Засоби активізації вивчення іноземних мов».

Публікації за останні роки:
1. Дроботун О. М. Особливості семантики кольору в другому періоді творчості М. Коцюбинського (на матеріалі новели «Іпіегтегго») / Олександра Дроботун // Наукові записки - Випуск 79 - Серія : Філологічні науки (літературознавство). - Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка - 2008 - С. 193 - 198.
2. Дроботун О. М. Семантика кольору у творчості О. Кобилянської (на прикладі новели «Природа») / Олександра Дроботун : зб. наук праць за матеріалами Всеукраїнської наукової конференції «Українська література: духовність і ментальність», жовтень / Інститут філології Київського національного університету імені Тараса Шевченка. - К.: «Твім інтер», 2008 - С. 552 -   567.
3. Рецепція кольору у творах М. Коцюбинського (на прикладі новели «На поетики: Збірник літературознавчих статей. Серія: Філологічні науки (літературознавство). – Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2009. – Випуск 84. – С. 61 – 71.(0,5 д.а)
4. Дроботун О. М. Рецепція кольору в творах М. Коцюбинського (на прикладі новели «На камені») / Олександра Дроботун // Наукові записки - Випуск 84 -Серія : Філологічні науки (літературознавство). - Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В.Винниченка, 2010.
5. Дроботун О. М. Особливості семантики кольору в творах О. Кобилянської (на прикладі новели  «Битва»)./ Олександра Дріботун //Науковий вісник - випуск 545 - 546_ Серія Слов’янська філологія. Збірник наукових праць. - Чернівці. - Чернівецький національний університет, 2011- С.76 - 81. 

Лабенко Олександр Віталійович

 labenko.jpgКандидат педагогічних наук, доцент, в. о. завідувача кафедри іноземної філології  

Заклад, у якому здобуто вищу освіту; рік випуску

КДПІ ім. О.С. Пушкіна, 1986 р. (філологічний ф-т, учитель української мови та літератури); КДПУ ім. В.Винниченка, 2005 р. (ф-т іноземних мов, учитель англійської мови та зарубіжної літератури)

Тема дисертації та рік захисту:

Екологічне виховання учнів у процесі вивчення дисциплін гуманітарного циклу (на матеріалі дисциплін гуманітарного циклу), 1994 р.

Посади за роки роботи в КДПУ ім. В.Винниченка: 1991- 1994р.р.-  аспірант кафедри педагогіки Київського державного педагогічного інституту ім. О.М. Горького; 1994-1997 р.р.- ст. викладач кафедри педагогіки Кіровоградського державного педагогічного університету ім. В. Винниченка; 1998-2000 р.р.- декан економіко-комерційного ф-ту КІРУЕ; 2000-2003 р.р.- обраний доцент кафедри педагогіки КДПУ ім. В. Винниченка; 2003- 2006 р.р.- доцент кафедри педагогіки  КДПУ ім.В.Винниченка; 2006- 2009 р.р. - доцент кафедри іноземної філології  КДПУ ім. В. Винниченка; 2009 і до теперішнього часу- в.о. завкафедрою кафедри іноземної філології  КДПУ ім.В.Винниченка.

Коло наукових інтересів: критичне мислення, методика викладання іноземних мов, екологічне виховання

Дисципліни, які викладає: англійська мова за фаховим спрямуванням

Нагороди та досягнення: Грамота університету (2007); Грамота університету (2008), Грамота університету (2009), Грамота університету (2010), Грамота університету (2012).

Посібники та наукові публікації за останні роки:

1.    Громадянське виховання та проблеми побудови демократичного суспільства в Українї // Збірник наукових праць,-Кіровоград:РВВ КДПУ ім.. В.Винниченка, 2004. - С. 22-27.
2.    Українська соціалістична та сучасна освіта: зіткнення їз майбутнім // Наукові записки.- Вип.58.- Серія: педагогічні науки.- Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В.Винниченка, 2005.- С.159-168.
3.    Наука в її історичному вимірі та деякі проблеми формування культури екологічних досліджень педагогів та учнівської молоді // Валеологічна освіта в навчальних закладах України: стан, напрямки й перспективи розвитку.- Кіровоград, КДПУ ім. В. Винниченка, 2006. - С.127-140.
4.    Українська соціалістична та сучасна освіта: зіткнення їз майбутнім // Наукові записки. - Вип. 58. - Серія: педагогічні науки.- Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В.Винниченка. -2004. - С. 159-168.
5.    Проблеми модернізації процесу викладання англійської мови для аудіального типу студентів мистецького факультету із використання соціонічного
6.    підходу // Наукові записки. - Випуск 75(5). - Серія філологічні науки (мовознавство). - Кіровоград: РВВКДПУ ім. В.Винниченка, 2007. - С. 252-256.
7.    Програма з іноземної  мови за фаховим спрямуванням для педагогічних Кіровоград університетів,   , КДПУ ім.. В, Винниченка, 2010.( 0, 25 др.ар.)
8.    Проблема нової наукової парадигми в екологічній освіті й вихованні шкільної та студентської молоді // Валеологічна освіта в навчальних закладах       України: стан, напрямки й перспективи розвитку. -  Кіровоград, РВВ, КДПУ ім. В.Винниченка, 2010.- ч.1.- ст.43-50.( 0, 5 д.а.)
5. 9.Проблема зміни наукової парадигми в методиці вивчення  іноземної  мови в умовах переходу України до інформаційного суспільства // Наукові записки.- Випуск 96(2). – Серія: Філологічні науки (мовознавство)- У 2 ч.- Кіровоград : ) РВЦ КДПУ ім.В. Винниченка  2011. (0, 5  д.а.)

10.Методичні рекомендаціїї щодо підготовки й проведення відкритих занять з іноземної мови за фаховим спрямуванням./ Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2012. – 27 с.,(0,5 д.а.)
11. Інноваційні технології вивчення іноземної мови  у світі  наростаючої  складності,-Наукові Записки – випуск 121, частина 1.  Серія: педагогічні науки – Кіровоград: РВЦ КДПУ імені Володимира Винниченка, 2013 – С.236-242. (0,5 д.а.)

Електронна адреса: [email protected]

Черньонков Ярослав Олександрович

chernonkov

Кандидат педагогічних наук, доцент, Doctor of Phіlosophy, докторантура (2009-2012)

Заклад, у якому здобуто вищу освіту; рік випуску: Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, 1999.

Тема дисертації та рік захисту:

(Кандидатська) –  «Формування професійної культури майбутнього вчителя іноземної мови»,  2006 рік;
(Докторська) – «Теорія та методика індивідуалізації професійної підготовки майбутнього вчителя іноземних мов у вищих педагогічних навчальних закладах».


Посади за роки роботи в КДПУ ім. В.Винниченка: викладач кафедри іноземних мов; старший викладач кафедри іноземної філології; обраний доцент кафедри іноземної філології; завідувач кафедри іноземної філології  (2007-2009); доцент кафедри іноземної філології (з 2010).

Коло наукових інтересів: формування особистості майбутнього вчителя іноземних мов; методика викладання іноземних мов на немовних факультетах, процеси індивідуалізації професійної підготовки майбутнього вчителя іноземних мов.

Дисципліни, які викладає:
англійська мова за професійним спрямуванням

Нагороди та досягнення: Подяка КДПУ ім. В.Винниченка (2006 р.); Грамота КДПУ ім. В.Винниченка (2007 р.); Грамота Кіровоградської міської Ради (2008 р.)

Стажування: : з 14.01.2013 по 15.02. 2013р.р Кіровоградський Національний  Технічний Університет, кафедра іноземних мов. Тема стажування: «Іноваційні методи навчання  іноземної мови. »

Посібники та наукові публікації за останні роки:
1.    НМП з англійської мови для студентів І-ІІ курсів природничо-географічного факультету. – Кіровоград: РВВ КДПУ імені Володимира Винниченка, 2006 р. –  70 с.
2.    Монографія: Професійна культура майбутнього вчителя іноземної мови: формування та діагностика. –  ТОВ “Імекс”ЛТД”” Кіровоград, 2007. — 190 с.
3.    Професійна підготовка вчителя у процесі індивідуалізації професійної освіти // Наукові записки – випуск 88.  Серія: педагогічні науки – Кіровоград: РВЦ КДПУ імені Володимира Винниченка, 2010 – С. 265-270. (0, 5 д.а.)
4.    Індивідуальний підхід до підготовки вчителя іноземних мову вищих педагогічних навчальних закладах (теоретичний аспект) // Наукові записки – випуск 89 (2). Серія: філологічні науки (мовознавство) – Кіровоград: РВЦ КДПУ імені Володимира Винниченка, 2010. – С.  256-261. (0, 5 д.а.)
5.    Національні цінності у формуванні духовності особистості // Виховна робота в школі. — № 9 (70). — 2010. — С. 2-4. (0, 5 д.а.)
6.    Формування навичок самовиховання майбутнього вчителя іноземних мов у процесі індивідуалізації професійної підготовки у педагогічних ВНЗ. – Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді. Збірник наукових праць. /Ін-т проблем виховання АПН України. – Кіровоград: ТОВ « Імекс-ЛТД», 2010. – Вип.14, кн..І. – С. 581-592. (0, 5 д.а.)
7. Проблема індивідуалізації професійної підготовки вчителя іноземних мов під час педагогічних практик.- Гуманітарний вісник ДНВЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»: збірник наукових праць. – Переяслав-Хмельницький, 2011. – Вип. 21. (0,5 д.а.)
8.Професійна підготовка майбутнього вчителя іноземних мов: інноваційний
аспект.- Наукові записки – випуск 96 (2). Серія: філологічні науки (мовознавство) – Кіровоград: РВЦ КДПУ імені Володимира Винниченка, 2011. – C. Теоретико-методологічні засади індивідуалізації професійної підготовки майбутнього
вчителя іноземних мов.(0,5 д.а.)
9.Теоретико-методологічні засади індивідуалізації професійної підготовки майбутнього вчителя іноземних мов, Проблеми сучасної педагогічної освіти. Сер.: Педагогіка і психологія. – Зб. статей: – Ялта: РВВ КГУ, 2011. – Вип. 29. – Ч. 2. – С. 92-100.(0,5д.а.)
10.Професійна підготовка майбутнього вчителя іноземних мов: інноваційний аспект, Наукові записки – випуск 96 (2). Серія: філологічні науки (мовознавство) – Кіровоград: РВВ КДПУ ім. Володимира Винниченка, 2011. – C.441-446 (0,5 д.а.)
11. Науково-дослідна робота майбутніх учителів іноземних мов у процесі індивідуалізації їхньої професійної підготовки , Наукові записки – випуск 104(2). Серія: філологічні науки (мовознавство): У 2 ч.–  Кіровоград: РВВ КДПУ ім. Володимира Винниченка, 2012. – C. 431-436 (0,5 д.а.)
12. Експериментальна складова індивідуалізації професійної підготовки майбутніх вчителів іноземних мов, Наукові записки – випуск 119. Серія: філологічні науки (мовознавство): У 2 ч.–  Кіровоград: РВВ КДПУ ім. Володимира Винниченка, 2013. – C.406-411(0,5 д.а.)
13. Innovative characteristics of individualization of professional training of the future teacher of the foreign languages at the high school, Наукові Записки – випуск 121, частина 1.  Серія: педагогічні науки – Кіровоград: РВЦ КДПУ імені Володимира Винниченка, 2013 – С.232-236. (0,5 д.а.)

Опубліковано понад 30 наукових праць

Ковальчук Валентина Борисівна

koval_.jpg

 

 

Кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри іноземної філології

Заклад, у якому здобуто вищу освіту; рік випуску
Київський державний педагогічний інститут іноземних мов, 1987.

Тема дисертації та рік захисту: 
Педагогічні умови формування професійного мислення майбутніх фахівців економічного профілю у вищих навчальних закладах, 2007 рік.

Посади за роки роботи в КДПУ ім. В.Винниченкастарший викладач кафедри іноземної філології

Коло наукових інтересівіндивідуальний підхід у навчанні іноземної мови

Дисципліни, які викладаєанглійська, французька мова

Стажування: з 14.01.2013 по 29.01. 2013р.р. Кіровоградська льотна академія Національного авіаційного університету України .
Тема стажування: « Віртуальне навчальне середовище Moodle   для створення електронного курсу практикуму з іноземної мови».

Посібники та наукові публікації за останні роки:

 

1. Теоретичні основи підготовки фахівців-економістів в вищий школі, Наукові записки. – Випуск 63. – Серія: Педагогічні науки – Кіровоград РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2005. – 240 с.
2. Експериментальне дослідження формування професійного інтелекту у майбутніх фахівців, Військова освіта: Збірник наукових праць. – К., 2005. – 244 с.
3. Генеза проблеми інтелекту у філософській, психологічній і педагогічній науках, Військова освіта: Збірник наукових праць. – К., 2005. – 208 с.
4. Формування професійного мислення у студентів, Теорія і практика управління соціальними системами // Щоквартальний науково-практичний журнал. – Харків: НТУ "ХПІ". – 2006, №1. – 122 с.
5. Українська мова – важливий засіб формування професійного інтелекту в майбутніх фахівців економічного профілю, Збірник наукових праць Науково-дослідницького інституту українознавства. – К.: Поліграфічний центр "Фоліант", 2006. – Т. IX. – 450 с.
6 Формування професійного мислення в майбутніх учителів іноземної мови , Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: Педагогіка, психологія і соціологія – Випуск 4(146).Донецьк: ДВНЗ "ДонНТУ", 2009. – 318 с, 4 с.
7. Гра як важливий засіб професійного становлення майбутніх учителів іноземної мови, Наукові записки. – Випуск 82. – Серія: Педагогічні науки – Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2009. – 328 с., 4 с.
8. Оволодіння вимовою як важливий фактор у вивченні іноземної мови, Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя /Психолого-педагогічні науки –№3, 2009. – Ніжин – 2009, 6.с.
9.  Лабенко О.В., Кіян Л.Ф.. Капітан Т.А.. Ковальчук В.Б. Програма з іноземної мови за фаховим спрямуванням для педагогічних університетів, Редакційно-видавничий відділ Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка – 35 с. – Кіровоград- 2010, 0, 6 д.а.
10.    Ритм як просодичний базис мови (на прикладі французької мови)    Наукові записки. – Випуск 96 (2). – Серія: Філологічні науки (мовознавство): У 2 ч. – Кіровоград: РВВ КДПУ ім.. В. Винниченка, 2011. – 571 с.    -    3 с.
11.    Використання віртуального навчального середовища MOODLE для створення електронного курсу-практикуму з іноземної мови за фаховим спрямуванням    Наукові записки. – Випуск 104(2). – Серія: Філологічні науки (мовознавство). – Кіровоград: РВВ КДПУ ім.. В. Винниченка, 2012. – 511 с..        8 с.
12.    Методичні рекомендаціїї щодо підготовки й проведення відкритих занять з іноземної мови за фаховим спрямуванням    Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2012. – 27 с.    Лабенко О.В., Капітан Т.А.    0,41
13.    Навчально-методичний посібник "Le français des affaires: correspondance commerciale (la pratique de l’expression écrite)"    Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2012. – 52 с.        1,5
Участь у науково-практичних конференціях
14.    Оптимізація процесу формування професійного мислення у вищій школі    Всеукраїнська науково-практична конференція "Сучасні тенденції та перспективи розвитку освіти і науки у вищих навчальних закладах України" – Хмельницький, 2006    -    2с.
15.    Педагогічні умови формування професійного мислення у майбутніх спеціалістів    Міжнародна науково-практична конференція "Модернізація освіти: пошуки, проблеми, перспективи" – Київ – Переясляв- Хмельницький, 2006    -    2с.
16.    Роль вимови у вивченні іноземної мови    Всеукраїнський науково-практичний семінар "Сучасні стратегії та методи навчання іноземних мов (французька, іспанська, італійська, англійська, німецька) в контексті європеїзації освіти" – Горлівка, 2009    -    2с.
17.    Способи утворення неологізмів у термінології французької мови    III Міжнародна науково-практична конференція "Сучасні тенденції викладання другої іноземної мови в школах і вищих навчальних закладах" – Горлівка, 2012        2с
 
E-mail: [email protected] 

 

Смірнова Ліна Леонідівна

dsc04929.jpg

Кандидат педагогічних наук, старший викладач

Заклад, у якому здобуто вищу освіту; рік випуску: 
Кіровоградський державний педагогічний університет ім. В.Винниченка, 1996. 

Тема дисертації та рік захисту: 
«Соціокультурна компетентність у структурі підготовки учителів іноземної мови в Польщі», 2010 р.

Посади за роки роботи в КДПУ ім. В.Винниченкавикладач кафедри перекладу та загального мовознавства, асистент кафедри іноземної філології, старший викладач кафедри іноземної філології

Коло наукових інтересів: модернізація професійної підготовки майбутніх вчителів

Дисципліни, які викладаєанглійська мова за фаховим спрямуванням

Нагороди та досягнення: Подяка КДПУ ім. В.Винниченка з нагоди дня працівника освіти (2010 р.)

Посібники та наукові публікації за останні роки: 

1.    Смірнова Л. Л. Компетентність майбутнього вчителя іноземної мови у річищі соціальних та культурних змін / Л. Л. Смірнова // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції [«Соціально-педагогічний комплекс регіону: теорія і практика»]. – Полтава: ПДПУ, 2008. – С. 105 – 110. 
2.    Смірнова Л. Л. Соціокультурна компетентність майбутнього вчителя іноземної мови як запорука збереження гуманістичних цінностей суспільства / Л. Л. Смірнова // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції [«Розвиток міжнародного співробітництва в галузі освіти у контексті Болонського процесу»]: зб. статей: - Ч. 2 – Ялта: РВВ КГУ, 2009. – С. 98 – 101. 
3.    Смірнова Л. Л. Соціокультурна компетентність майбутнього вчителя іноземної мови як необхідна складова полікультурної освіти / Л. Л. Смірнова // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції [«Розвиток освіти в умовах поліетнічного регіону»]: зб. статей: – Вип. 5. – Ч. 3. – Ялта: РВВ КГУ, 2009. – С. 58 – 61. 
4.    Смірнова Л. Л. Значення психолого-педагогічної підготовки в польській вищій школі для формування майбутнього педагога-професіонала. // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції [«Професіоналізм педагога в контексті європейського вибору України»] : зб. статей: – Ч. 3. – Ялта : РВВ КГУ, 2010. – С. .  (0,3 д.а.)
5.    Смірнова Л. Л. Проекція польського досвіду у теорії та практиці професійної підготовки вчителя іноземної мови на Україну у контексті сучасних вимог. // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Серія : Педагогіка і психологія : зб. статей : – Вип. 27. – Ч. 3. – Ялта : РВВ КГУ, 2010. – С. 185–192.  (0,5 д.а.)
6.    Смірнова Л. Л., Кіян Л.Ф. Рефлексивний підхід до професійної підготовки майбутніх вчителів на прикладі польської вищої школи. // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Серія : Педагогіка і психологія : зб. статей : – Вип. 28. – Ч. 4. – Ялта : РВВ КГУ, 2010. – С. 185–192. (0,4 д.а.)
7.    Смірнова Л. Л. Використання пісенної творчості в навчанні іноземної мови на немовних факультетах. // Наукові записки. Серія: Філологічні науки: зб. наук. праць. – Вип. 96 (2). – Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2011. – С. 241 – 245. (0,5 д.а.)
8. Смірнова Л. Л. Особливості організації процесу професійної підготовки вчителя іноземної мови у вищій школі в Польщі: соціокультурний аспект. // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Серія : Педагогіка і психологія : зб. статей : – Вип. 30. – Ч. 2. – Ялта : РВВ КГУ, 2011. – С. 7–14.  (0,5 д.а.)
9. Смірнова Л. Л. Методичні аспекти формування соціокультурної компетентності майбутнього учителя іноземної мови. // Наукові записки. Серія: Філологічні науки (мовознавство): зб. наук. праць. – Вип. 104 (2). – Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2012. – С. 410 – 416. (0,6 д.а.)
10. «Навчально-методичні матеріали з англійської мови за фаховим спрямуванням для студентів І-ІІ курсів фізико-математичного факультету» (денна форма навчання). – Кіровоград, 2012. – С. 80. Укладач: Смірнова Л.Л.
11. Навчально-методичні матеріали з англійської мови за фаховим спрямуванням для студентів І-ІІ курсу природничо-географічного факультету (денної форми навчання за спеціальністю «Хімія» та «Біологія»). – Кіровоград, 2012. – С. 107. (4,5 д.а.)

Електронна адреса: [email protected]