Accessibility Tools

Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція «Формування професійної компетентності сучасного педагога засобами освіти: історико-методичний аспект»

Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція «Формування професійної компетентності сучасного педагога засобами освіти: історико-методичний аспект»

На запрошення нашого партнера КЗ «Харківської гуманітарно-педагогічної академії» ХОР 15 грудня 2023 року викладачі кафедри дошкільної та початкової освіти взяли участь у Всеукраїнській науково-практичній онлайн-конференції «Формування професійної компетентності сучасного педагога засобами освіти: історико-методичний аспект»

Викладачі брали участь у пленарному засіданні.

Доповіді викладачів університету на пленарному засіданні конференції:

Секція №1 Формування професійної компетентності педагога як історико-педагогічна проблема

1. Радул Ольга Сергіївна - докторка педагогічних наук, професорка, професорка кафедри дошкільної та початкової освіти Центральноукраїнського державного університету імені Володимира Винниченка, Колісник Людмила Миколаївна - головний спеціаліст відділу освіти, молоді та спорту Приютівської селищної ради Олександрійського району Кіровоградської області.

«Вимоги до вчителя в історії вітчизняної педагогіки»

Секція №2. Складові професійної компетентності педагога у контексті модернізації освіти

1. Ткаченко Ольга Михайлівна - докторка педагогічних наук, професорка, професорка кафедри дошкільної та початкової освіти Центральноукраїнського державного університету імені Володимира Винниченка.

«Компетентність педагога у формуванні в учнів-вихованців системи загальнолюдських цінностей»

2. Довга Тетяна Яківна - докторка педагогічних наук, професорка, професорка кафедри дошкільної та початкової освіти Центральноукраїнського державного університету імені Володимира Винниченка.

«Іміджева компетентність як запорука професійної успішності вчителя початкової школи»

3. Мартін Аліна Миколаївна - кандидатка педагогічних наук, доцентка, доцентка кафедри дошкільної та початкової освіти Центральноукраїнського державного університету імені Володимира Винниченка.

«Розвиток професійної компетентності педагога як умова забезпечення якісної освіти»

4. Баранюк Ірина Григорівна - кандидатка педагогічних наук, доцентка, доцентка кафедри дошкільної та початкової освіти Центральноукраїнського державного університету імені Володимира Винниченка.

«Розвиток комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи»

5. Цуканова Наталія Миколаївна - кандидатка педагогічних наук, доцентка, доцентка кафедри дошкільної та початкової освіти Центральноукраїнського державного університету імені Володимира Винниченка.

«Теоретичні та методичні засади професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до інноваційної педагогічної діяльності»

6. Тарапака Наталія Володимирівна - кандидатка педагогічних наук, доцентка, завідувачка кафедри дошкільної та початкової освіти. Комунальний заклад «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського».

«Розвиток професійної компетентності педагога в умовах післядипломної освіти»

7. Нікітіна Олена Олександрівна - кандидатка педагогічних наук, доцентка, доцентка кафедри дошкільної та початкової освіти Центральноукраїнського державного університету імені Володимира Винниченка.

«Шляхи реалізації мультикультурного підходу в процесі фахової підготовки здобувачів вищої освіти (спеціальності 013 Початкова освіта) Напрям: Складові професійної компетентності педагога у контексті модернізації освіти»

8. Прибора Тетяна Олександрівна - кандидатка педагогічних наук, доцентка, доцентка кафедри дошкільної та початкової освіти Центральноукраїнського державного університету імені Володимира Винниченка.

«Формування медіакультури майбутніх вчителів початкових класів»

 

Секція №3 Інноваційна діяльність як засіб формування і розвитку професійної компетентності педагога

1. Котелянець Юлія Сергіївна - докторка педагогічних наук, доцентка, доцентка кафедри дошкільної та початкової освіти Центральноукраїнського державного університету імені Володимира Винниченка.

«Використання інноваційних технологій в процесі формування мультикультурної компетенції майбутніх вчителів початкових класів»

2. Єлдінова Світлана Миколаївна - кандидатка педагогічних наук, доцентка, доцентка кафедри дошкільної та початкової освіти Центральноукраїнського державного університету імені Володимира Винниченка.

«Розвиток креативного мислення як засіб формування професійної компетентності педагога»

3. Демченко Юлія Миколаївна - кандидатка педагогічних наук, доцентка, доцентка кафедри дошкільної та початкової освіти Центральноукраїнського державного університету імені Володимира Винниченка.

«Формування системи знань про нові інформаційні технології навчання у майбутніх вчителів початкових класів»

4. Вдовенко Вікторія Віталіївна - кандидатка педагогічних наук, доцентка, доцентка кафедри дошкільної та початкової освіти Центральноукраїнського державного університету імені Володимира Винниченка.

«Проєктна діяльність як засіб формування професійних компетентностей майбутнього педагога»

5. Жигора Ірина Валеріївна - кандидатка педагогічних наук, доцентка, доцентка кафедри дошкільної та початкової освіти Центральноукраїнського державного університету імені Володимира Винниченка.

«Використання мультимедійних вправ у процесі формування комунікативної компетентності майбутнього педагога»

6. Кіндей Леся Григорівна - кандидатка педагогічних наук, доцентка, доцентка кафедри дошкільної та початкової освіти Центральноукраїнського державного університету імені Володимира Винниченка.

«Упровадження прийомів ТРВЗ-педагогіки в організацію роботи з мовленнєвого розвитку майбутніх педагогів»

Секція №4 Роль педагогічної практики у формуванні професійної компетентності майбутнього вчителя-вихователя

1. Котелянець Наталка Валеріївна - докторка педагогічних наук, професорка, професорка кафедри дошкільної та початкової освіти Центральноукраїнського державного університету імені Володимира Винниченка.

«Вплив виробничої педагогічної практики на формування мультикультурної компетентності майбутнього педагога»

2. Андросова Наталя Миколаївна - кандидатка педагогічних наук, доцентка, доцентка кафедри дошкільної та початкової освіти Центральноукраїнського державного університету імені Володимира Винниченка.

«Значення наступності між навчальною та виробничою практикою у формування професійних компетентностей майбутніх вчителів початкової школи»

3. Горська Олена Олександрівна - кандидатка педагогічних наук, доцентка, доцентка кафедри дошкільної та початкової освіти Центральноукраїнського державного університету імені Володимира Винниченка.

«Розвиток мовлєннєвої компетентності здобувачів в умовах виробничої практики»

 

Інформацію підготувала доцент Тетяна Прибора