03.06.2025 року на кафедрі педагогіки та спеціальної освіти було проведено в онлайн-форматі засідання методологічного семінару з запрошенням усіх аспірантів та докторантів, що стало узагальненням результатів науково-дослідної роботи за поточний навчальний рік. Голова методологічного семінару к.п.н, професор Рацул А.Б. окреслив значущість такого виду діяльності, наголосив на головних константах її здійснення, схарактеризував стан поточних справ та визначив перспективи подальшого розвитку та вдосконалення.
Read more ...
29 травня 2025 року Фонд Віктора Пінчука офіційно оголосив переможців щорічного відкритого конкурсу стипендіальної програми «Завтра.UA» на 2024–2025 навчальний рік. Цьогоріч до числа переможців увійшло лише 60 студентів з усієї України, які успішно пройшли багаторівневий конкурсний відбір і стали частиною найбільшої спільноти молодих науковців і лідерів – спільноти «Завтра.UA».
30 травня 2025 року на базі Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника відбулася Всеукраїнська студентська науково-практична конференція на тему: «Дошкільна та спеціальна освіта в умовах модернізації: проблеми, інновації, перспективи». Захід об’єднав здобувачів освіти з різних куточків України, які активно долучилися до обговорення актуальних питань розвитку сучасної дошкільної та спеціальної освіти.
У межах Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Дошкільна і спеціальна освіта в умовах сьогодення: тенденції, ідеї, можливості», що відбулася 29 травня 2025 року на базі Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника, було представлено доповідь на тему «Живі картини як креативна освітня техніка у професійній підготовці майбутніх вихователів».
Обов’язковим компонентом освітньої програми здобувачів другого (магістерського) рівня освіти, ОПП «Практична психологія» є проходження виробничої практика «Психологічна служба в установах та організаціях». Виробнича практика з психології займає одне з центральних місць у їх професійному становленні майбутнього психолога. Вона забезпечує поєднання теоретичної психологічної підготовки майбутніх практичних психологів з їх практичною діяльністю, сприяє формуванню творчого ставлення до майбутньої діяльності, визначає ступінь професійної здатності і рівень професійної спрямованості.