Accessibility Tools

АКСІОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАГІСТРАНТІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА

У СІНМЕЙ –

аспірант кафедри фортепіанного виконавства та художньої культури

Національного педагогічного університету

імені М. П. Драгоманова

e-mail: [email protected]

Анотація

    У статті розглядаються питання аксіологічних тенденцій навчання майбутніх учителів музики магістерського рівня підготовки. Розглядається сутність таких понять як художньоестетичний смак та художньо-естетичний ідеал. Реалізація ціннісного (аксіологічного) підходу актуалізує проблему формування духовної культури студентів, розширяє їхню мистецьку обізнаність та художній досвід, спроможність до самостійної оцінки життєвих і мистецьких цінностей, здатність до духовної самореалізації в музично-педагогічній діяльності.

Ключові слова: аксіологічний підхід, магістранти музичного мистецтва, процес музичного навчання.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Алексюк А. М. Педагогіка вищої освіти України: Історія. Теорія / А. М. Алексюк. – К.: Либідь, 1998. – 558 с.

2. Арчажникова Л. Г. Сущность профессионально-педагогического мастерства учителя музыки: совершенствование подготовки учителя музыки на музыкально-педагогическом факультете / Л. Г. Арчажникова. – Свердловск, 1991. – С. 3–8.

3. Дряпіка В. І. Орієнтації студентської молоді на цінності музичної культури / В. І. Дряпіка. – К.: Державне Центрально-Українське вид-во, 1997. – 215 с.

4. Єременко О. В. Професійна підготовка магістрів у системі музично-педагогічної освіти / О. В. Єременко. // Педагогіка і психологія професійної освіти: Науково-методичний журнал. – Львів, 2005. – № 5. – С. 65–71.

5. Здравомыслов А. Г. Потребности. Интересы. Ценности / А. Г. Здравомыслов. – М.: Политиздат, 1986. – 221 с.

6. Каган М. С. Философская теория ценностей / М. С. Каган. – СПб: Петрополис, 1997. – 205 с.

7. Назайкинский Е. В. О психологии музыкального восприятия / Е. В.Назайкинский. – М.: Музыка, 1972. – 382 с.

8. Козир А. В. Професійна майстерність учителів музики: теорія і практика формування в системі багаторівневої освіти: [монографія] / А. В. Козир. – К.: Вид-тво НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2008. – 308 с.

9. Падалка Г. М. Педагогіка мистецтва (теорія і методика викладання мистецьких дисциплін) / Г. М. Падалка. – К.: Освіта України, 2008. – 274 с.

10. Філософський енциклопедичний словник / За ред. В. І. Шинкарука. – 2-е вид. – К.: Абрискос, 2002. – 210 с.