Accessibility Tools

ОСОБЛИВОСТІ ФОРТЕПІАННОГО НАВЧАННЯ В КНР

ЛАНЬ СІНЬ ДЗЮНЬ –

аспірантка кафедри педагогіки мистецтва та фортепіанного виконавства

Національного педагогічного університету

імені М. П. Драгоманова e-mail: [email protected]

Анотація

  У статті наголошується, що історія становлення фортепіанної педагогіки в КНР й Україні відмінні, методика та школа кожної з країн має свої особливості. Визначено особливості фортепіанної культури КНР: відсутність практичної побутової культури музикування, незначний інтерес сімей і батьків дітей до концертного життя, поширення класичного фортепіанного репертуару в полегшеній, естрадно-джазовій версії, наслідування високим авторитетам, імітація видатних інтерпретацій.

Ключові слова: фортепіанне навчання, особливості фортепіанного навчання, батьки, діти, категорії «Чі» та «Юйнь», культура.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Бянь Мэн. Очерки становления и развития китайской фортепианной культуры: дисс.... кандидата искусствоведения: 17.00.02 / Бянь Мэн. – Санкт-Петербург, 1994. – 142 с.

2. Сюй Бо Феномен фортепианного исполнительства в Китае на рубеже ХХ – ХХI веков: диссертация ... кандидата искусствоведения: 17.00.02 / Сюй Бо. – Ростов на Дону, 2011. – 149 с.

3. Чуа Эмми. Боевой гимн матери-тигрицы / Эми Чуа; [пер. с англ. Е. Щербаковой]. – Москва: АСТ.CORPUS, 2013. – 288 с.

4. Хуан Чжулин. Пути развития детской фортепианной музыки в Китае: дис.…канд. искусствоведения: 17.00.03 – музыкальное искусство / Хуан Чжулин. – Харьков, 2009. – 229 c.