Accessibility Tools

ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ВИХОВАТЕЛЯ У МУЗИЧНОМУ ВИХОВАННІ ДОШКІЛЬНИКІВ

БЄЛІКОВА Олена Аркадіївна –

кандидат педагогічних наук, старший викладач

кафедри дошкільної освіти

Криворізького державного педагогічного університету

e-mail: [email protected]

Анотація

    У статті розглядається актуальна проблема змісту професійної підготовки вихователя ДНЗ.Автор аналізує професійну компетентність вихователя, розширення його професійних можливостей відповідно до стандарту підготовки бакалаврів спеціальності «Дошкільна освіта». Висвітлюються музично-педагогічні компетенції, що мають декілька складових: музикознавчу, методичну, виконавську, музично-інформаційну, набуття яких забезпечує використання в практиці ДНЗ нових методів музичного виховання

Ключові слова: професійна компетентність, музично-педагогічна компетентність, спеціальні компетенції, вихователь ДНЗ, музичне виховання дошкільників.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Атмахова Л. Новые подходы, квалификация, мастерство. Дошкольное воспитание. – № 5. – С. 18–27.

2. Добрєва О. В. Аспекти професійної компетентності майбутнього вихователя. – www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/znpbdpu/Ped/2010_ 1/Dobreva.pdf

3. Кідіна Л. М. Формування фахових компетенцій майбутнього вихователя дошкільного навчального закладу // Наукова скарбниця освіти Донеччини.– № (6).

4. Козлов Н. И. Формирование профессиональной компетентности воспитателя и музыкального руководителя доу в условиях вуза //http://cyberleninka.ru/article/n/formirovanieprofessionalnoy-kompetentnosti-vospitatelya-imuzykalnogo-rukovoditelya-dou-v-usloviyah-vuza

5. Савченко Р. А. Педагогічна взаємодія як основа музично-педагогічної компетентності вихователів та музичних керівників ДНЗ / Р. А. Савченко // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16: Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. – Вип. 16. – С. 115–119.

6. Феттер И. В. Ключевые, базовые и специальные компетенции в содержании профессиональной подготовки будущего учителя музыки // Компетентностный подход в педагогическом образовании / Под ред. В. А. Козырева, Н. Ф. Радионовой, А.Р. Тряпициной. – Спб. – С. 8–12.

7. Шапаренко Х. А. Особливості формування професійної компетентності майбутніх педагогів дошкільної освіти // Наукові записки кафедри педагогіки Харк. нац. ун-ту ім. В. Н.Каразіна: зб. наук. праць – Харків. – Вип. XVI. – С. 251–260.