Accessibility Tools

СОЦІАЛЬНИЙ СТАТУС УЧИТЕЛІВ У СПОЛУЧЕНИХ ШТАТАХ АМЕРИКИ

ЧИЧУК Антоніна Петрівна –

кандидат педагогічних наук, доцент

кафедри дошкільної освіти Черкаського національного

університету імені Богдана Хмельницького

e-mail: [email protected]

Анотація

    У статті розкрито особливості створення інтелектуально-творчого освітнього середовища у процесі вивчення природничих дисциплін з метою підвищення ефективності формування методичної компетентності майбутнього вчителя початкової школи в умовах педагогічного коледжу; зазначено сучасні наукові підходи (цілісний, системний, синергетичний, індивідуальний та особистісно-орієнтований), які уможливлюють здійснення поставленої мети – формування методичної компетентності майбутнього вчителя; розкрито мету, зміст і методи введення в освітній процес педагогічного коледжу спецкурсу «Формування методичної компетентності майбутніх учителів початкових класів на основі розвитку цілісного мислення під час вивчення дисциплін природничого циклу», предметних гуртків, творчої лабораторії з вивчення природничих дисциплін.

Ключові слова: методична компетентність майбутнього вчителя початкової школи; інтелектуально-творче освітнє середовище; процес вивчення природничих дисциплін; спецкурс, предметні гуртки, творчі лабораторії.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Бех І. Д. Принципи сучасної освіти / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія. – 2005. – № 4. – С. 5–27.

2. Большой энциклопедический словарь: философия, социология, религия, эзотеризм, политэкономия / Главн. науч. ред. и сост. С. Ю. Солодовников. – Мн: МФЦП, 2002. – 1008 с.

3. Лернер И. Я. Процесс обучения и его закономер-ности / И. Я. Лернер. – К., 1988. – 96 с.

4. Основи педагогіки вищої школи. Навчально-методичний комплекс для аспірантів і магістрів / Укладачі : Л. Вовк, О. Падалка, Р. Семернікова. – К., 2005. – 59 с.