Accessibility Tools

ІННОВАЦІЙНІ АСПЕКТИ ВОКАЛЬНО-МЕТОДИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА-МУЗИКАНТА

ГУНЬКО Наталія Олександрівна –

кандидат педагогічних наук, доцент

завідувач кафедри вокалу та хорових дисциплін

Херсонського державного університету

e-mail: [email protected]

Анотація

    Узагальнюючи досвід вітчизняних науковців та аналізуючи основні положення «авторських» методик з постановки голосу, автор пропонує задля модернізації навчально-виховного процесу ВНЗ впроваджувати інноваційні аспекти вокально-методичної підготовки майбутнього педагогамузиканта. Актуалізована проблема застосування системного підходу у фаховій освіті, завдяки чому взаємодія музично-вокального і методичного компонентів підготовки студентів спрямована на здобуття ними знань та практичного досвіду співацької та викладацької діяльності.

Ключові слова: вокально-методична підготовка, педагог-музикант, інноваційні аспекти, авторські методики, системний підхід.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Гавриленко Л. М. Психофізіологічний фактор як домінуючий у процесі вокального виховання дитини / Л. Гавриленко // Теоретичні та практичні питання культурології: зб. наук. праць НМАУ, Мелітопольський держ. пед. ун-т. – Мелітополь: Сана, 2005. – Вип. 20 – С. 86–92.

2. Гавриленко Л. М. Педагогічні умови формування основ вокальної культури учнів молодшого шкільного віку / Л. Гавриленко // Зб. наук. праць Кам’янець-Поділ. нац. Ун-т імені І. Огієнка. Серія педагогічна. – Кам’янецьПодільський: ПП Мошак М. І., 2008. – Вип.XIV. – С. 126–129.

3. Жишкович М. Основи вокальнопедагогічних навиків / Методичні поради для студентів вокальних факультетів вищих навчальних закладів культури і мистецтв ІІІ-ІV рівнів акредитації / М. Жишкович. – Львів, 2007. – 43 с.

4. Матвєєва О. В. Методика формування вокально-виконавської надійності у майбутніх учителів музики: автореф. дис. ... канд. пед. наук – 13.00.01: / О. В. Матвєєва. – К., 2010

5. Овчаренко Н. А. Професійна підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності: теорія та методологія: монографія / Н. А. Овчаренко. – Кривий Ріг: вид. Р. А. Козлов, 2014. – 400 с.

6. Падалка Г. М. Педагогіка мистецтва (Теорія і методика викладання мистецьких дисциплін) / Г. М. Падалка. – К.: Освіта України, 2008. – 274 с.

7. Прядко О. М. Розвиток співацького голосу: методичні рекомендації для викладачів вокалу та студентів музично-педагогічних факультетів вищих навчальних закладів / О.М. Прядко. – Кам’янець-Подільський: ПП Буйницький О.А., 2009. – 92 с.

8. Рудницька О. П. Педагогіка: загальна та мистецька: навчальний посібник / О. П. Рудницька. – К., 2002. – 270 с.

9. Стасько Г. Є. Вокальна підготовка майбутнього вчителя музики як основа удосконалення педагогічної майстерності: автореф. дис. ... канд. пед. наук – 13.00.01 / Г. Є. Стасько – К., 1995.

10. Юцевич Ю. Є. Теорія та методика формування та розвитку співацького голосу / Ю. Є. Юцевич. – К.: ІЗМН, 1998. – 160 с.