Accessibility Tools

АНАЛІЗ СТАНУ СФОРМОВАНОСТІ ЕВРИСТИЧНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ

ВАН Кань –

аспірант факультету мистецтв

НПУ імені М. П. Драгоманова

e-mail: [email protected]

Анотація

  У статті розглядається проблема формування евристичного мислення майбутніх учителів музики під час фахової підготовки у вищому навчальному закладі в системі музично-педагогічної освіти України та Китаю. Проаналізовано результати стану сформованості евристичного мислення майбутніх учителів музики у процесі навчання гри на скрипці. У межах констатувального експерименту виявлено рівні сформованості евристичного мислення майбутніх учителів музики.

Ключові слова: евристичне мислення, майбутні вчителі музики, інструментально-виконавська підготовка, констатувальний експеримент.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Анастази А. Урбина С. Психологическое тестирование. – Спб.: Питер, 2001. – 688 с.

2. Андреев В. И. Эвристика для творческого саморазвития. – Казань, – 1994 – 237 с.

3. Батаршев А. В. Диагностика темперамента и характера. 2 изд. – СПб.: Питер, 2007. – 368 с.

4. Кулюткин Ю. К. Эвристические методы в структуре решений / Ю. К. Кулюткин. – М.: Педагогика, 1970 – 423 с.

5. Сидоренко Е. В. Методы математической обработки в психологии / Е. В. Сидоренко. – СПб.: Речь, 2003. – 350 с.

6. Cтанко А. А. Исполнительский аппарат скрипача. – Одесса, 1995. – 199 с.

7. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання: Наук. метод. посіб. / О. І. Пометун, Л. В. Пироженко. За ред. О. І. Пометун. – К.: Видавництво А. С. К., 2004. – 192 с.

8. Фёдоров К. П., Абрамян Г. В. Эвристические методы и методики обучения информатике в школах с углублённым изучением иностранных языков // Региональная информатика «РИ-2012»: Материалы юбилейной ХІІІ СанктПетербургской международной конференции. – 2012. – С. 268–269.

9. Хуторской А. В. Эвристическое обучение: Теория, методология, практика / Андрей Викторович Хуторской. – М.: Междунар. пед. акад., 1998. – 266 с.

10. Хуторской А. В. Дидактическая евристика: Теория и технология креативного обучения. – М.: Изд-во Моск. Универ., 2003. – 416 с.