Accessibility Tools

МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ САМОСТІЙНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ (НА ПРИКЛАДІ МУЗИЧНОТЕОРЕТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН)

НОВОСАДОВА Світлана Артемівна –

викладач кафедри мистецьких дисциплін і методик навчання

Житомирський державний університет імені Івана Франка

e-mail: [email protected]

Анотація

  У статті розкриваються методичні засади формування творчої самостійності майбутнього вчителя музики, подаються дидактичні аспекти, що базуюься на принципах цілісного навчання, системності та послідовності в оволодінні спеціальними музично-теоретичними знаннями та вміннями, диференційованого принципу навчання, визначається їхня ефективність для відчуття впевненості студента у власних можливостях, забезпечення його майбутньої професійної самореалізації.

Ключові слова: музично-теоретичні дисципліни, вчитель музики, комплексне навчання, принцип системності та послідовності, диференційоване навчання.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Акимова М. К., Козлова В. Т. Индивидуальность учащегося и индивидуальный подход / М. К. Акимова, В. Т. Козлова – М., 1992. – 80 с.

2. Актуальные проблемы музыкального образования: Сб. статей / Сост. И. К. Котляревский, Ю. А. Полянский. – К.: Муз. Україна, 1986. – 128 с.

3. Виноградов Г. С. Гармония и сольфеджио: Учеб. для высш. муз. учеб. заведений / Г. С. Виноградов – К.: Музична Україна, 2003. – 304 с.:нот.

4. Гладышева О. О. Музыкально-творческое развитие будущих учителей музыки в процессе обучения композиции: автореф. дис. на соискание учен. степени канд. пед. наук: спец. 13.00.08 / Государственное учреждение Института художественного образования Российской академии образования ‒ Москва, 2004 г. – 21 с. http://5fan.ru/wievjob.php?id=66787

5. Костюк Г. С. Навчально-виховний процес і психічний розвиток особистості / Г. С. Костюк – К., 1989. – 608 с.

6. Малашевська І. А. Методика музичнотеоретичної підготовки майбутніх учителів музики на історико-стильовій основі: автореф. дис... канд. пед. наук: спец. 13.00.02. / Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова – Київ, 2005. – 21 с.

7. Музично-теоретична підготовка вчителів музики [Електронний ресурс] ‒ Режим доступу до ресурсу: http://hghltd.yandex.net/yandbtm.

8. Нивельт О. А. Научные основы и перспективы перестройки вузовского курса гармонии // Актуальные проблемы музыкального образования: Тематический сборник научных трудов / О. А. Нивельт – К.: КГК им. П. И. Чайковского, 1990. – С. 40 – 51.

9. Учитель мистецьких дисциплін у дискурсі педагогічної майстерності: навчально-методичний посібник / І. А. Зязюн, Г. Г. Філіпчук, О. М. Отич та ін.; за наук. ред., передм. і післямова О. М. Отич. – Бердянськ: Бердянський державний педагогічний університет, 2013 – 340 с.

10. http://lektsii.org/2-23864.html