Accessibility Tools

SONGS IN THE ENGLISH LANGUAGE CLASSROOM

SHANDRUK Svitlana Ivanivna –

Doctor of Pedagogical Sciences, Professor

Department of Linguodidactics and Foreign Languages

Kirovohrad Vynnychenko State Pedagogical University

e-mail: [email protected]

Анотація

    Використання пісень як технології навчання на уроках англійської мови привертає до себе усе більшу увагу. Навчання англійської мови може бути реалізовано у релаксованій та приємній манері з використанням пісні на уроках англійської мови. Пісні можуть змінити одноманітний настрій на уроці англійської мови, з ефектом музики, що зменшує напругу та підвищує настрій. Пісні забезпечують комфортні умови на уроках англійської мови таким чином, що студенти можуть формувати свої мовленнєві компетенції не напружуючись. Пісні мають значний культурний потенціал, їх ідіоматичні і поетичні вирази, їхны терапевтичні функції роблять пісні бездоганним інструментом для навчання англійської мови.

Ключові слова: навчання англійської мови, англійські пісні, інструменти навчання, заспокійливий ефект музики, емоційний вплив, внутрішні характеристики, технології, урок.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Cheung, C. (2001). The use of popular culture as a stimulus to motivate secondary students’ English learning in Hong Kong / C. Cheung // ELT Journal.

2. Jolly, Y. (1975). The use of songs in teaching foreign languages / Y. Jolly // Modern Language Journal.

3. Keskin, F. (2011) Using songs as audio materials in teaching Turkish as a foreign language / Funda Keskin // TOJET: The Turkish Online Journal of Educational Technology.

4. Millington, N. (2011). Using Songs Effectively to Teach English to Young Learners / Neil T. Millington // Language Education in Asia.

5. Shen, C. (2009). Using English Songs: an Enjoyable and Effective Approach to ELT / Chunxuan Shen // English Language Teaching.

6. Sigurрardуttir, D. (2011). Language learning through music / Drifa Sigurрardуttir. – Prentun: Bуksala Menntavisindasviр Reykjavik, Island.

7. Vinyets, N. (2013). Using Songs in Primary Education: Advantages and Challenges / Núria Bach Vinyets. – Treball de Final de Grau Universitat de Vic.