Accessibility Tools

THE PHENOMENON OF SPIRITUAL UPBRINGING IN THE MODERN EDUCATIONAL CONTEXT

RASTRYGINA Alla Mykolaivna –

Doctor of Pedagogical Sciences, Full Professor

Head of the Vocal-Choral Studies

and Methods of Music Education Chair at

Kirovograd Volodymyr Vynnychenko State Pedagogical University

e-mail: [email protected]

ORCID iD 0000-0002-4393-283

Анотація

    В статті представлена авторська позиція щодо можливостей організації сучасного освітнього простору, однією із найбільш важливих характеристик якого є його духовність виховання – феномен, що виникає в освітньо-виховному процесі й стає підґрунтям для розкриття його призначення і ролі у сучасній педагогічній реальності. Представлено характеристику таких основоположних понять, як духовність виховання що є духовністю своєрідного, пов’язаного із галуззю освіти і виховання середовища, виокремлено явища, що властиві саме такому середовищу: загальна духовність виховання, прояв духовності виховання, простір духовності виховання, контекст духовності виховання, а також окреслено перспективи розвитку духовності виховання у сучасному освітньому просторі.

Ключові слова: сучасний освітній простір, духовність, духовність виховання, виховання духовності, прояв духовності, духовність середовища, педагогічна реальність, контекст духовності виховання, розвиток духовності виховання.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Development of Spirituality of Education (2016) // Collective monograph/ ISBN 978-609-808990-5. – Vilnius: Žuvėdra –280 p.

2. Context of Spirituality of Education (2014) // Collective monograph. ISBN 978-609-8089-39-4. – Vilnius: Publishing House «The Seagull». – 400 p.

3. Spirituality in the Human World (2009) // Collective monograph. – Vilnius: Vilnius Pedagogical University – 440 p.

4. Spirituality of Education (2012) // Collective monograph – Vilnius: Lithuanian University of Educational Sciences, – 574 p.

5. Хоружа Л. (2012) Теоретическая и практическая ценность международной коллективной монографии «Духовность воспитания»: рефлексия ученого. Из журнала SOTER: Kaunas. С. 151–153.