Accessibility Tools

РОЗВИТОК ХУДОЖНЬОЇ ТЕХНІКИ ВИКОНАВЦЯ В УМОВАХ СУЧАСНОГО МУЗИКУВАННЯ

ДЕНИСЮК Інна Сергіївна

науковий співробітник лабораторії

естетичного виховання та мистецької освіти

Інституту проблем виховання НАПН України,

аспірант Інституту мистецтв НПУ ім. М. П. Драгоманова

e-mail: [email protected]

Анотація

У статті вивчено стан сучасного виконавства, а також вказано подальші перспективи його розвитку. Досліджено сутність художньої техніки виконавця через історичну сітку музикування. Визначено музичну імпровізацію як основу сучасної художньої техніки виконавця.

Ключові слова: художня техніка, імпровізація, імпровізаційність, навички художньої імпровізації.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Алексеев А. История фортепианного искусства: Ч. 3. / А. Алексеев. – М.: Музыка, 1982. – 286 с.

2. Бирмак А. О художественной технике пианиста / А. Бирмак. – Спб.: Изд-во «Музыка», 1973. – 140 с.

3. Коган Г. У врат мастерства / Г. Коган. – М: Советский композитор, 1958. – 115 с.

4. Мальцев С. О психологии музыкальной импровизации. / С. Мальцев. – Москва: «Музыка», 1991. – 88 с.

5. Мартинсен К. Индивидуальная фортепианная техника / К. Мартинсен. – М.: Изд-во «Музыка2", 1966. – 219 с.

6. Ямпольский И. Импровизация / И. Ямпольский // Музыкальная энциклопедия. – М., 1974, т. 2. – 508 с.

7. Bailey Derek. Improvisation: its nature and practice in music / Derek Bailey. Оriginally published Ashborune. – England: Moorland Pub. In association with Incus Recordc, 1980.